خسروی وفا: حضور در بازیهای پارآسیایی مهم تر از نتیجه گیری است

خسروی وفا: حضور در بازیهای پارآسیایی مهم تر از نتیجه گیری است

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ، رییس فدراسیون جانبازان و معلولین با بیان اینکه ورزشکاران و فدراسیون هایی که نمی توانند در بازیهای آسیایی حاضر شوند آسیب روحی می بینند گت: نفس حضور در این بازیهای فقط کسب مدال نیست بلکه حضور در بازیها ارزش به مراتب بالاتری دارد.

محمود خسروی وفا که در نشست معاون اول رییس جمهور با روسای فدراسیون های ورزشی حاضر در بازی های آسیایی اینچئون حاضر بود به عنوان یکی از سخنرانان در این جلسه گفت: کاروان جانبازان و معلولان ایران برای بازیهای پارا آسیایی تحت نام کاروان غدیر مصادف با عید غدیر عازم اینچئون می شوند. ما هم به مانند اکثر فدراسیون های ورزشی مشکلات زیادی داریم اما این موضوع باعث نمی شود خللی در کارمان ایجاد شود. برای اولین بار در 4 تیم گروهی در قسمت بانوان حاضر خواهیم شد و البته هزینه های ما به دلیل ویلچری بودن 56 ورزشکار بیشتر خواهد شد.
خسروی وفا در پایان گفت: امیدواریم تا نتایج خوب گذشته را تکرار کنیم . برای ما در درجه اول حضور جانبازان و معلولان عزیز در بازیهای پارا آسیایی مهم است و پس از این بحث نتیجه گیری برایمان مطرح است.

۲۲ اَمرداد ۱۳۹۳ ۰۸:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.