نشست معاون اول رئیس جمهور با روسای فدراسیون های اعزامی به اینچئون؛گودرزی :دولت از هیچ کمکی به ورزش دریغ نکرده است

نشست معاون اول رئیس جمهور با روسای فدراسیون های اعزامی به اینچئون؛گودرزی :دولت از هیچ کمکی به ورزش دریغ نکرده است
وزیر ورزش و جوانان گفت : این بودجه ها کفاف نمی دهد و ما نمی توانیم به تعهداتمان در قبال فدراسیونهای ورزشی جامه ی عمل بپوشانیم .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر گودرزی عصر سه شنبه  در جلسه روسای فدراسیون های ورزشی اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون در حضور معاون اول رییس جمهور، با اشاره به این نکته که رویکرد ما برای حضور در بازی های آسیایی کره جنوبی باید رویکردی جامع نگر باشد، تصریح کرد: باید از تمام پتانسیل های موجود به بهترین نحو بهره ببریم تا نتیجه ای درخور نام ایران بدست آوریم
وزیر ورزش و جوانان با توجه به محدودیت های حضور بانوان ایرانی در عرصه ورزش خاطر نشان کرد:ما همواره از نیمی از پتانسیل ورزشی کشورمان به دلایل مختلف که بخشی از آن هاشرعی، منطقی و به حق است محروم هستیم که امیدواریم با دستور شخص رئیس جمهور برای ورود آسان تر بانوان به عرصه های ورزشی گشایشی حاصل شود.
 
 وی ضمن تشکر از حمایت های دولت یازدهم گفت: این دولت با محدودیت های مادی بسیاری روبه رو است که اجازه چانه زنی در خصوص ورزش را به ما نمی دهد اما هرگاه کمکی خواسته ایم دریغ نشده است.
 
گودرزی به بدهی های انباشته شده وزارت ورزش و جوانان از دوره های گذشته اشاره و اظهار کرد: از سال ها پیش تعهداتی گریبان ورزش را گرفته است که فقط فدراسیون کشتی با بدهی  13 میلیارد تومان روبروست . وی افزود: تا کنون توانسته ایم کمتر از 2 میلیارد تومان از بدهی های کشتی را پرداخت کنیم  و شاید بتوانیم  تا پایان سال 2 میلیارد دیگر نیز عودت دهیم.
 
وزیر ورزش و جوانان به مشکلات فرا روی فدراسیون های ورزشی برای تامین هزینه های پیش رو اشاره کرد و گفت : اکثر فدراسیون ها با این مشکل موجه هستند و ما هم نمی توانیم به تعهدات خود در قبال آن ها جامه عمل بپوشانیم .
 
وی  در ادامه ضمن خسته نباشید به جامعه ورزش ادامه داد : بسیاری از فدراسیون ها با جذب اسپانسر وحامی مالی توانسته اند بخشی از مشکلات مالی خود را رفع کنند اما این مبالغ کفاف تمام هزینه ها را نمی دهد .
 
وی افزود : اگر امسال را با کمک بیشتر دولت بگذرانیم امیدوار هستیم در سال بعد در امر بودجه این وزارتخانه گشایشی صورت بگیرد.

 

۲۲ اَمرداد ۱۳۹۳ ۰۸:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.