2 سال تا افتتاحیه ریو 2016؛طراحی جدید سایت رسمی بازی ها

2 سال تا افتتاحیه ریو 2016؛طراحی جدید سایت رسمی بازی ها
کمیته برگزاری بازی های المپیک 2016، عبور از دو سال باقیمانده تا شروع بازی ها را جشن گرفت و سایت رسمی بازی ها نیز با طراحی جدید ارائه شد.

به گزاش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ سایت رسمی بازی های المپیک 2016 با طراحی جدید الهام گرفته از طرح و رنگ های اختصاصی بازی های ریو راه اندازی شد.
کمیته برگزاری ریو 2016 طرحی را به مناسبت دو سال باقیمانده تا شروع بازی ها رونمایی کرد که در تمام اخبار و رویدادهای مربوط به المپیک 2016 به کار می رود.
هدف اصلی در این طرح که برای نشان دادن تنوع نژادی برزیل از نمای شهر ریو و رنگ های متنوع در آن استفاده شده، الهام بخشیدن به مردم دنیا و جمع کردن فرهنگ ها و نژادهای مختلف در جریان بازی ها است.
از این طرح در تمام استادیوم های محل برگزاری بازی ها، بلیت ها، لباس های فرم و سایر محصولات مربوط به المپیک استفاده می شود.
برزیل با عبور از 2 سال باقیمانده تا شروع بازی ها، وارد مرحله نهایی آماده سازی برای میزبانی شد و تمام طرح ها نیز وارد مرحله عملیاتی نهایی شدند.
برزیل برنامه 45 مسابقه آزمایشی تا شروع بازی ها را نیز آغاز کرده که اولین گام آن میزبانی مسابقات قایق های بادبانی در ریو بود.
مسابقات جایزه بزرگ بدمینتون با شرکت 74 بدمینتون باز از سراسر دنیا در مرحله بعدی برنامه های آزمایشی المپیک در ریو قرار دارد.



۱۸ اَمرداد ۱۳۹۳ ۱۱:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.