پیام تبریک افشارزاده به مناسبت نایب قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی و کاراته در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا

پیام تبریک افشارزاده به مناسبت نایب قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی و کاراته در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان کسب عنوان نایب قهرمانی ملی پوشان کشتی فرنگی در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان جهان و تیم ملی کاراته در رقابتهای آسیایی را تبریک گفت.

متن پیام بهرام افشار زاده به شرح زیر می باشد:

در طول دو هفته اخیر کسب عناوین سومی کشتی آزاد و نایب قهرمانی کشتی فرنگی در رقابتها جهانی و همچنین نایب قهرمانی تیم ملی کاراته در مسابقات قهرمانی آسیا باعث گردید تا دل میلیونها ایرانی با اهتزاز در آمدن پرچم مقدس کشورمان در جای جای جهان به وجد آید .
بعنوان خادمی کوچک در ورزش کشور ضمن تبرک این پیروزیهای غیرتمندانه دلاورمردان ایران در رویدادهای مختلف ورزشی به مردم، آقای سعید لو رئیس محترم سازمان تربیت بدنی ،جامعه ورزش کشور و خانواده این عزیزان امیدوارم چرخ ورزش کشورمان که این روزها بیش از هر زمان دیگری برای سرعت بخشیدن به  حرکت  خود نیاز به این پیروزهای اینچنینی دارد تا در کنار حمایتهای دلگرم کننده مسولین سازمان تربیت بدنی دورخیز بزرگی باشدبسمت بازیهای آسیایی گوانگجو و المپیک لندن.
این موفقیت ها یدست نمی آمد مگر در سایه  الطاف الهی ، حمایتهای سازمان و کمیته، همت و همدلی مسئولین فدراسیون، تلاش بی وقفه کادر فنی و ملی پوشان تا بار دیگر در روزهای آتی شاهد موفقیت کل ورزش کشورمان در این دولت خدمتگزار باشیم.

بهرام افشارزاده
دبیر کل کمیته ملی المپیک

 

۶ مهر ۱۳۸۸ ۰۹:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.