چهاردهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا-مالزی؛یک نقره و یک برنز برای تیم کاتای بانوان در روز نخست/ امامی و خدیری حذف شدند

چهاردهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا-مالزی؛یک نقره و یک برنز برای تیم کاتای بانوان در روز نخست/ امامی و خدیری حذف شدند
یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کاتاروهای تیم نوجوانان و جوانان ایران در نخستین روز مسابقات قهرمانی آسیا بود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت سایت فدراسیون کاراته، درچهاردهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در رده های سنی نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال که از صبح امروز (جمعه 17 مرداد ماه) در کوالالامپور مالزی با حضور 370 کاراته کا از 28 کشور آغاز شده با یک نقره و یک برنز برای تیم ایران همراه بود.
در رده سنی نوجوانان، فاطمه صادقی در مبارزه نخست مقابل حریف ویتنامی 3 بر 2 نتیجه را واگذار کرد تا در جدول شانس مجدد به مبارزاتش ادامه دهد. 
در این گروه صادقی ابتدا کاتارویی از تایلند را 4 بر یک شکشت داد و سپس مقابل حریفی از اندونزی 3 بر 2 پیروز شد و مدال برنز را بر گردن آویخت.
در رده سنی جوانان هم آرزو نعمتی پور ابتدا حریف هندی را با 5 پرچم برد و در دومین مبارزه موفق شد نماینده تایلند را 4 بر یک شکست دهد و راهی فینال شد. نعمتی پور در فینال مقابل حریف ژاپنی با 5 پرچم مغلوب شد و صاحب مدال نقره این دوره از رقابتها گردید.
در بخش پسران و در کاتای انفرادی نوجوانان علیرضا خدیری ابتدا با نتیجه 5 بر صفر نماینده کویت را شکست داد، در دومین دیدار مقابل حریف ژاپنی 4 بر یک نتیجه را واگذار کرد و در جدول شانس مجدد هم با نتیجه 5 بر صفر مغلوب کاتاروی کشور میزبان شد و دستش از رسیدن به مدال خالی ماند.
مهدی امامی در کاتای انفرادی جوانان در نخستین مبارزه با 5 پرچم مغلوب کاتاروی ژاپنی شد و در ادامه در جدول شانس مجدد از حریف مالزی 3 بر 2 باخت تا از رسیدن به مدال باز ماند.
۱۷ اَمرداد ۱۳۹۳ ۱۰:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.