رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی:نایب قهرمانی جهان در هوپ تاکرا نشان از پیشرفت ایران دارد

رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی:نایب قهرمانی جهان در هوپ تاکرا نشان از پیشرفت ایران دارد
رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی گفت: نایب قهرمانی جهان که توسط تیم هوپ تاکرای مردان کشورمان به ثبت رسید نشان از رشد و پیشرفت قابل ملاحظه تیم ایران دارد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛محمد علیپور که به همراه تیم ملی سپک تاکرا در تایلند به سر می برد در گفت و گو با سایت خبری فدراسیون انجمنهای ورزشی، با بیان این مطلب افزود: در رقابتهای هوپ تاکرا 9 تیم قدرتمند جهان شرکت کرده بودند و سطح مسابقات بسیار سنگین بود و بازیکنان ما به لطف تکنیک و تاکتیک خود و استفاده از تجربیات "سومکیت" سرمربی مجرب تایلندی این نتیجه قابل ملاحظه را کسب کردند.
وی اظهار داشت: از آنجا که کمتر از یک ماه تا شروع بازیهای آسیایی اینچئون وقت مانده، تیمهای آسیایی مثل تایلند، کره، اندونزی، میانمار، لائوس و هند که از قدرتهای درجه اول دنیا محسوب می شوند با قدرت و توان هرچه تمامتر در بانکوک حضور پیدا کرده اند و به این رقابتها به عنوان مسابقات مهم تدارکاتی نگاه می کنند و به این جهت سطح کمی و کیفی بازیها بسیار بالا است.
وی تصریح کرد: از طرفی در بازیهای آسیایی 24 مدال توزیع می شود و این تیمها برای بالا بردن سطح آمادگی خود و رسیدن به مدالهای اینچئون گام به رقابتهای جهانی تایلند گذاشته اند.
علیپور حضور تیمهای ملی مردان و زنان سپک تاکرا در رقابتهای جهانی را بسیار امیدوار کننده خواند و اظهار داشت: تیم مردان کشورمان پیش از این در رقابتهای لیگ جهانی شرکت کرده و صاحب تجربیات خوبی شده و حالا با هدایت سرمربی تایلندی حرفهای زیادی برای گفتن دارد و در مجموع نگاه دنیا به سپک تاکرای ایران تغییر یافته است.
او اضافه کرد: حضور بانوان را هم به فال نیک می گیریم و از آنها انتظار نتیجه گرفتن نداریم، چراکه معتقدیم شرکت کردن تیم سپک تاکرای زنان در جمع بهترینهای جهان تجربه و انگیزه آنها را بالا خواهد برد در این بین در دیداری که با رئیس کنفدراسیون آسیا داشتم وی هم از حضور فعال بانوان ایران در تایلند ابراز رضایت و خشنودی کرد.
رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای غرب آسیا از لزوم جذب یک مربی خارجی برای تیم سپک تاکرای بانوان خبر داد و تصریح کرد: همانطور که با جذب یک مربی خارجی برای تیم مردان گامهای موثری در راستای پیشرفت سپک تاکرا برداشتیم در جهت رشد سپک تاکرای بانوان هم بدنبال گرفتن یک مربی مطرح خارجی هستیم و در این راستا مذاکراتی انجام داده ایم و بزودی این مهم را عملی خواهیم کرد.
وی در پایان گفت: روز جمعه آینده جلسه هیات رئیسه فدراسیون جهانی برگزار می شود و بنده بعنوان رئیس غرب آسیا در این نشست مهم حضور پیدا خواهم کرد و مسلما در تصمیم گیریها و هدف گذاریهای این رشته در جهان پیشنهاداتی ارائه خواهم داد.

۱۵ اَمرداد ۱۳۹۳ ۱۵:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.