درحضور رئیس کمیته ملی المپیک؛قدرتنمایی ووشوکاران ایران در دیدار تدرکاتی مقابل چین

درحضور رئیس کمیته ملی المپیک؛قدرتنمایی ووشوکاران ایران در دیدار تدرکاتی مقابل چین
مردان ووشوکاران تیم ملی کشورمان در دیداری تدارکاتی امروز در حالی به مصاف تیم منتخب چین رفتند که کیومرث هاشمی از نزدیک شاهد برگزاری این دیدار تدرکاتی بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ سانداکاران ایران در بخش مردان امروز چهارشنبه در دیداری تدارکاتی که در آکادمی ووشو برگزار شد به مصاف تیم منتخب چین رفته و در پایان به پیروزی چهار بر صفر دست یافتند.دکترنصراله سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش، کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک، دکترمهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشو و تنی چند از مسوولان ورزش این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

 در این دیدار و در وزن منهای 56 کیلوگرم اکبرمحمدزاده برابر شاویوفی به پیروزی رسید و در وزن منهای 60 کیلوگرم علی یوسفی مقابل فو یوندونگ برنده شد.

در وزن منهای 65 کیلوگرم محسن محمدسیفی همچون همیشه با اقتدار مبارزه کرد و ونگ شیکای را مغلوب ساخت و در نهایت حمیدرضا لادور در وزن منهای 75 کیلوگرم ونگ یوهو از چین را ناک اوت کرد.

در ادامه بانوان سانداکار ایران به مصاف حریفان چینی می روند که الهه منصوریان در وزن منهای 52 کیلوگرم با سانگ ژو چین و شهربانو منصوریان در منهای 60 کیلوگرم با لی ژیانگ تانگ رقابت می کنند.

 تیم ملی ووشوی ایران که خود را برای حضور در بازیهای آسیایی اینچئون آماده می کند، چندی پیش نیز برابر روسیه قهرمان اروپا به برتری دست یافته بود. ملی پوشان کشورمان قرار است اوایل ماه آینده هم در تهران میزبان مصر قهرمان آفریقا

۱۵ اَمرداد ۱۳۹۳ ۱۲:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.