بانوان ملی پوش کبدی بازساحلی تست دادند

بانوان ملی پوش کبدی بازساحلی تست دادند
اعضای تیم ملی کبدی ساحلی بانوان که در دومین اردوی آماده سازی خود به سر می برند با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تست آمادگی جسمانی دادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، صبح امروز نفرات حاضر در دومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی کبدی ساحلی بانوان که تمرینات خود را از روز 16 تیرماه با 21 ورزشکار و در مجموعه ورزشی بعثت تهران آغاز کرده اند در تست های آمادگی جسمانی مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک شرکت کرده و آمادگی بدنی خود را مورد ارزیابی قرار دادند.
تمرینات تیم ملی کبدی ساحلی بانوان جهت حضور در مسابقات ساحلی 2014 آسیا آغاز شده است تا در صورت صلاحدید، اعضای این تیم برای نخستین بار به این رقابتها که تا کنون چهار دوره آن با غیبت بانوان ایرانی برگزار شده است اعزام شوند.
رحیمی نژاد مدیر تیم های ملی کبدی بانوان در خصوص نفرات حاضر در این اردو گفت : این نفرات از بین شرکت کنندگان در مسابقات لیگ کبدی ساحلی بانوان گزینش شده اند که در ابتدا و در اردوی اول با 21 ورزشکار تمرینات خود را آغاز کرده و هم اکنون اردوی دوم این تیم از تاریخ 12 مرداد ماه پس از خط خوردن چهار نفر از اردونشینان شروع شده و تا شش روز دیگر ادامه خواهد داشت
وی ادامه داد: در پایان این اردو نیز 10 بانوی دیگر خط خواهند خورد تا تمرینات این تیم در اردوی سوم که در استان گلستان برپا خواهد شد با 7 ورزشکار ادامه پیدا کند.
رحیمی نژاد همچنین افزود: ترکیب اصلی تیم تا پایان اردوی پنجم که در استان بوشهر خواهد بود مشخص نیست و تا آن روز  احتمال اینکه ورزشکاری به صلاحدید کادر فنی به اردوها اضافه شود وجود دارد.
لازم به ذکر است مسابقات کبدی ساحلی با چهار ورزشکار انجام می شود و هر تیم می تواند دو یار ذخیره را نیز به همراه  داشته باشد.

۱۴ اَمرداد ۱۳۹۳ ۱۲:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.