ملی پوش تکواندو:به دنبال مدال خوشرنگ اینچئون هستم

ملی پوش تکواندو:به دنبال مدال خوشرنگ اینچئون هستم
مسعود حجی زواره پس از آنکه به عنوان نماینده وزن پنجم تکواندوی ایران در بازیهای آسیایی اینچئون انتخاب شد و گفت: امیدوارم با دست پر از بازی‌های آسیایی برگردم و پاسخ زحمات کادر فنی و همه کسانی که برایم تلاش کرده‌اند را بدهم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، قهرمان تکواندوی دانشجویان جهان در مورد مبارزه با علیرضا نصرآزادانی، اظهار کرد: این مبارزه حساسیت زیادی داشت، چون که حریفم قهرمان سرشناس جهان و مبارزه انتخابی بازیهای آسیایی بود. این دلایل باعث شده بود کار هر دوی ما خیلی سخت‌ شود.

وی افزود: ما چندین بار تا به حال با یکدیگر مبارزه کرده بودیم و به خوبی با فنون هم آشنا بودیم. این باعث شده بود تا امتیازگیری سخت شود. کسی در این مبارزه سخت می توانست پیروز شود که اشتباههای کمتری داشته باشد و خدا را شکر که توانستم به برتری دست پیدا کنم.

حجی زواره با اشاره به این که حرف‌های برادرش هم در این برد تاثیر زیادی داشت، گفت: برادرم کار هدایتم در این مبارزه حساس را برعهده داشت و خدا را شکر با گوش کردن به حرف‌های او توانستم در این مبارزه به برتری دست پیدا کنم. بابت این کمک از او تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم با دست پر از بازیهای آسیایی برگردم و پاسخ زحمات کادر فنی و همه کسانی که برایم تلاش کرده‌اند را بدهم. می‌خواهم در اولین حضورم مدالی خوش رنگ بگیرم. از کادر فنی تیم ملی تشکر می‌کنم که در این چند وقت زحمت زیادی کشید تا من آماده شوم و به این درجه برسم.

۱۳ اَمرداد ۱۳۹۳ ۱۱:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.