نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان معرفی شدند

نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان معرفی شدند
دومین روز مسابقات انتخابی کاراته تیم ملی بزرگسالان امروز یکشنبه 12 مرداد ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل ازسایت فدراسیون کاراته، دومین روز مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته امروز در سالن شهید کبکانیان تهران و در حضور کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک، علیرضا سمندر رئیس و محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته برگزار شد.

در وزن منهای 60 کیلوگرم امیر مهدی زاده در مبارزه مقابل هامون درفشی پور با نتایج 3 بر 2، 5 بر 3 و 5 بر یک به برتری رسید تا با توجه به یک برد روز گذشته خود به عنوان نفر برتر این وزن معرفی شود.

در وزن منهای 67 کیلوگرم، حسین سمندر سومین مبارزه خود مقابل سعید احمدی را با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و به دلیل برتری در دو مبارزه روز گذشته اش در مجموع با 3 برد نفر برتر این وزن شد.

در وزن منهای 75 کیلوگرم، مبارزه سوم بین بهمن عسگری و سعید حسنی پور به نتیجه تساوی 3 بر 3 رسید، دو مبارزه دیگر را هم حسنی پور با نتایج 3 بر یک و 7 بر 2 پیروز شد و نفر برگزیده این وزن انتخاب گردید.

در وزن منهای 84 کیلوگرم، علی فداکار مقابل ذبیح اله پورشیب 9 بر 4 به برتری رسید، علی فداکار موفق شد مهدی سلطانی را 4 بر صفر شکست دهد و نفر برتر این وزن انتخاب شود.

در وزن به اضافه 84 کیلوگرم هم سجاد گنج زاده 7 بر صفر پیمان سلطانیان را برد و با توجه به پیروزی در دو مبارزه روز قبل کاراته کای برتر این وزن شد.

گفتنی است کادر فنی تیم ملی در خصوص اوزان اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی از میان نفرات برتر انتخابی تصمیم گیری خواهد کرد.

۱۲ اَمرداد ۱۳۹۳ ۱۲:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.