مربی تیم ملی تراپ دوتایی:به موفقیت در اینچئون امیدوار هستیم

مربی تیم ملی تراپ دوتایی:به موفقیت در اینچئون امیدوار هستیم
علی افسری با اشاره به شروع اردوی تیم ملی تراپ دوتایی آقایان و آمادگی ورزشکاران این رشته، گفت: با روندی که ملی پوشان در پیش گرفته اند می توانیم به موفقیت در بازی های آسیایی امیدوار باشیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، علی افسری مربی تیم ملی تراپ دوتایی و تراپ جوانان کشورمان، در حاشیه اردوی آماده سازی این تیم، اظهار داشت:  بالاخره پس از ۲ ماه و رسیدن بودجه به این ورزش، اردوی اهداف پروازی از امروز آغاز شد و ورزشکاران تمرینات خوبی را پشت سر می گذارند.

مسابقات ایتالیا بهترین فرصت برای تمرین و ارزیابی ملی پوشان است

وی افزود: اردوی آمادگی تیم اهداف پروازی برای حضور هر چه بهتر در اینچئون برگزار شده که این هدف از پارسال شروع و تا مسابقات جهانی قزاقستان که امسال برگزار شد،ادامه داشت.

افسری تاکید کرد: برای حضور و موفقیت در بازی های آسیایی برنامه ریزی خوبی داشتیم و سه نقطه میان راهی را پیش بینی و به کمیته فنی اعلام کردیم که پس از تایید، به مرحله اجرا گذاشته شد.

مربی تیم ملی تراپ دوتایی ادامه داد: گام اول مسابقات جهانی قزاقستان بود که به صد در صد بیش بینی مان رسیدیم و حتی می توان گفت بیش از حد انتظار و برنامه ای که داشتیم ظاهر شدیم.

۱۲ اَمرداد ۱۳۹۳ ۱۱:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.