ادامه تمرینات ملی پوشان جودو در مشهد

ادامه تمرینات ملی پوشان جودو در مشهد
اعضای تیم ملی جودو بعد از بازگشت از اردوی مشترک سوچی راهی مشهد مقدس شدند تا قبل از رقابتهای جایزه بزرگ یزد تمرینات خود را در این شهر پیگیری کنند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش ، در ادامه برنامه کادر فنی برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی تمرینات تیم ملی جودو در شهرستان مشهد مقدس پیگیری می شود.

سعید ملایی ، امیر قاسمی نژاد و جواد محجوب بعد از بازگشت از اردوی تمرینی سوچی به همراه محمد جمالی راهی مشهد مقدس شده و زیر نظر مسعود حاجی آخوندزاده سرمربی تیم ملی و نظارت مستقیم مدیر تیم های کار تمرینات در پایگاه قهرمانی جودو مشهد دنبال می کنند.

مسعود حاجی آخوندزاده در این خصوص گفت: بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره تمرینی بسیار خوب در سوچی به تهران برگشته و به مشهد آمدیم تا بدون از دست دادن زمان تمرینات را دنبال کنیم.ضمن اینکه اعضای تیم که مدتی است از خانواده خود دور بودند کمی در کنار نزدیکان خود باشند و تجدید روحیه کنند.

وی در مورد کمپ تمرینی سوچی گفت: اردوی خوبی بود برخی از بهترین های جهان حضور داشتند و طبق برنامه تنظیم شده تمرینات بسیار خوبی را انجام داده و چند جلسه هم تمرینات بدنسازی را با برنامه خودمان پیش رفتیم و در کل از امکانات خوب این کمپ نهایت استفاده را بردیم.

سرمربی تیم ملی در مورد برنامه اردوی مشهد گفت: اردونشینان جودو باید در مسابقات جایزه بزرگ یزد شرکت کنند برای اینکه مدت زمان برگشت از سوچی و برگزاری این مسابقات را از دست ندهیم به مشهد آمده و تمرینات را پیگیری کردیم و سه شنبه از یزد راهی مشهد خواهیم شد تا این نفرات هم در رقابتهای یزد به روی تاتامی بروند.

آخوندزاده در مورد زمان اعلام جودوکاران اعزامی به بازیهای آسیایی و مسابقات جهانی روسیه گفت: هنوز به جمع بندی لازم نرسیدیم ولی بعد از مسابقات یزد در جلسه ای شرایط جودوکاران را بررسی کرده و در این مورد تصمیم گیری خواهد شد.

قابل ذکر است تمرنیات تیم ملی جودو از روز پنجشنبه در مشهد مقدس آغاز شده و تا روز سه شنبه پیگیری می شود.

۱۱ اَمرداد ۱۳۹۳ ۰۷:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.