تیم ملی نوجوانان والیبال ایران قهرمان تورنمنت تونس شد

تیم ملی نوجوانان والیبال ایران قهرمان تورنمنت تونس شد
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران عنوان قهرمانی تورنمنت چهار جانبه تونس را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل زا سایت فدراسیون تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که در اردوی آمادگی برون مرزی تونس بسر می برد، در آخرین دیدار خود در تورنمنت چهار جانبه این کشور موفق به شکست سه بر یک تیم ملی جوانان تونس شد و عنوان قهرمانی را به دست آورد.
شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در ست دوم این دیدار 27 بر 25 مغلوب جوانان تونس شدند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 27 بر 25 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند تا در نهایت با شکست تیم های ملی والیبال نوجوانان، جوانان و امید تونس قهرمانی تورنمنت چهار جانبه این کشور شده باشند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در آخرین روز اقامت خود در کشور تونس نیز یک بازی دوستانه با تیم نوجوانان این کشور برگزار کرد و سه بر یک به پیروزی رسید تا در 16 دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در سه کشور صربستان، ترکیه و تونس به پیروزی رسیده باشد.
ملی پوشان نوجوانان ایران امشب (یکشنبه شب) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور می شوند و از 11 مردادماه تمرینات خود را در تهران آغاز خواهند کرد.
تیم ملی والیبال نوجوانان از هجدهم تیرماه اردوی برون مرزی خود را از شهر کلادوو صربستان آغاز کرد و در این اردو یک هفته ای شش بازی تدارکاتی با تیم های نوجوانان صربستان برگزار کرد و در هر شش دیدار پیروز شد.
این تیم در کمپ آماده سازی ترکیه نیز چهار دیدار با تیم های جوانان و امید زراعت بانک برگزار کرد و در هر چهار دیدار پیروز شد.
تورنمنت چهار جانبه تونس نیز با حضور تیم ملی والیبال نوجوانان ایران و تیم های نوجوانان، جوانان، امید این کشور برگزار شد و با قهرمانی نوجوانان ایران به پایان رسید.
اسامی بازیکنان و کادر فنی اعزامی تیم ملی والیبال نوجوانان به قرار زیر است:
بازیکنان:
جواد کریمی سوچلمایی، سپهر به نژاد، علی رمضانی، سید محسن مهدیزاده، بیژن براتی، رسول آقچه لی، محمود رسولی، امیرحسین اسفندیار، علیرضا صفایی طهرانی، اکبرولایی، میربابک موسوی گرگری، میثم پایدار، علی اصغر مجرد، محمد حبیبی، مهرشاد کتال و طیب عینی (بعد از اردوی صربستان اکبر ولایی و علیرضا صفایی به تهران بازگشتند و محمدجواد حیدری به این تیم ملحق شد)
کادر فنی :
سید علیرضا دریابیگی سرپرست، محمد وکیلی سرمربی، غلامرضا مومنی مقدم، علیرضا طلوع کیان و حمیدجعفرزاده مربیان و رضا نصیری فیزیوتراب
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران خود را برای حضور شایسته در قهرمانی آسیا آماده می کند.
دهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور 16 تیم در چهار گروه مقدماتی آغاز می شود که تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با تیم های هند، قطر و بحرین همگروه است. این رقابت ها از 14 شهریورماه سال جاری به مدت 9 روز در سری لانکا برگزار می شود.

۵ اَمرداد ۱۳۹۳ ۱۶:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.