آشوری: نفرات اعزامی بازیهای آسیایی اینچئون هفته آینده مشخص می شوند

آشوری: نفرات اعزامی بازیهای آسیایی اینچئون هفته آینده مشخص می شوند
دبیر فدراسیون کاراته گفت: آخرین انتخابی تیم ملی بزرگسالان مردان اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی شنبه و یکشنبه 11 و 12 مرداد ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک محسن آشوری ضمن بیان مطلب فوق به سایت فدراسیون کاراته گفت: تمامی اوزان در روز اول به روی تاتامی رفته و با هم مبارزه می کنند که در روز نخست 2 مبارزه و در روز دوم 3مبارزه بین کاراته کاهای هر وزن انجام خواهد شد.

وی افزود: برای هر برد 3 امتیاز و هر تساوی یک امتیاز در نظر گرفته شده است که در صورت تساوی در مبارزه، تفاضل امتیاز محاسبه خواهد شد و باز هم اگر وضعیت امتیازات دو کاراته کا مساوی شد امتیاز فنی در نظر گرفته می شود.

آشوری گفت: پس از برگزاری مسابقه انتخابی تنها نفرات اول و تعدادی دیگر به تشخیص کادر فنی در اردو باقی خواهند ماند همچنین کادر فنی از میان نفرات برتر انتخابی مسافران اینچئون کره جنوبی را معرفی می کند.

وی با اشاره به اینکه وزن کشی مسابقات روز قبل(جمعه) ساعت 8 شب انجام می شود، ادامه داد: مسابقات انتخابی از ساعت 10 صبح در سالن شهید کبکانیان تهران با حضور اصحاب رسانه، مربیان، داوران، کاراته کاها و خانواده ها به صورت پاک و شفاف انجام می شود.

آشوری در خصوص برگزاری مسابقات انتخابی بانوان نیز گفت: بنا داریم این رقابتها را روز 22 مرداد ماه برگزار کنیم اما جزئیات برگزاری آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

۵ اَمرداد ۱۳۹۳ ۱۶:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.