در ادامه نشست های تخصصی فدراسیون های اعزامی به اینچئون؛حضور مسئولین کمیته ملی المپیک در فدراسیون شمشیر بازی

در ادامه نشست های تخصصی فدراسیون های اعزامی به اینچئون؛حضور مسئولین کمیته ملی المپیک در فدراسیون شمشیر بازی
صبح امروز مسئولین کمیته ملی المپیک با حضور در فدراسیون شمشیربازی با رئیس، نائب رئیس و کادر فنی شمشیر بازی کشورمان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ادامه دور دوم نشستهای تخصصی فدراسیون های اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون، کیومرث هاشمی رئیس،شاهرخ شهنازی دبیر کل، اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و عاطفه اسلامیان مدیر واحد بین الملل کمیته ملی المپیک ضمن حضور در فدراسیون شمشیر بازی با فضل اله باقرزاده رئیس فدراسیون ، انوش جهانی نائب رئیس و علی طاهر خانی مربی  دیدار و گفتگو کردند.
در ابتدای این نشست کیومرث هاشمی ضمن اشاره به این موضوع که شمشیر بازی یکی از رشته های مدال آور کشورمان در بازیهای آسیایی اینچئون خواهد بود ابراز امیدواری کرد تا نمایندگان کشورمان با حداکثر توان به مصاف رقبای آسیایی خود بروند بخصوص که آنها در رقابتهای چند ماه اخیر نتایج امیدوار کننده ای در عرصه بین المللی کسب کردند.
وی ادامه داد: زمان زیادی تا بازیهای آسیایی اینچئون باقی نمانده و به همین دلیل در نشست با فدراسیون های اعزامی امیدورایم بتوانیم در این مدت باقی مانده ضمن بررسی وضعیت تیمهای اعزامی، مشکلات فدراسیون را نیز به حداقل کاهش داده و هماهنگی های لازم را نیز داشته باشیم.
در ادامه اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی ابراز داشت:فدراسیون شمشیر بازی طبق برنامه اردوها و رقابتهای آماده سازی خود را پشت سر گذاشته و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و در رقابتهای بین المللی هم نتایج خوبی گرفتند بطوریکه شاهد رنکینگ خوب نمایندگان کشورمان بودیم .
سپس باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیر بازی ضمن اشاره به روند آماده سازی شمشیر بازان کشورمان ابراز داشت:در ابتدا باید قدردانی کنم از حمایتهای کمیته ملی المپیک بخصوص که موفق شدیم لباسها و تجهیزات نو سفارش داده شده را خریداری و وارد کنیم که اگر حمایتهای کمیته ملی المپیک نبود نمی توانستیم این لباسها را تهیه کنیم در اعزام های برون مرزی اخیر هم کمیته  انصافا حامی ما بود.
در حال حاضر تمرینات شمشیر بازان کشورمان ادامه دارد و مشکلی در این زمینه نداریم نتایج چند ماه اخیر تیمهای ملی شمشیر بازی کشورمان خود گواه همه چیز است اینکه شمشیر بازان ما توانستند در رقابتهای برون مرزی خوش بدرخشند و بسیاری از حریفان جهانی را شکست دهند امید زیاد داریم در بازیهای اینچئون بر روی سکو برویم.
باقر زاده ادامه داد:برای افزایش آماده سازی شمشیر بازان کشورمان از کشورهای لهستان، اوکراین و رومانی  برای سفر به ایران و اردوی مشترک و دیدارهای تدارکاتی با ملی پوشان دعوت کردیم که این مسئله، هم از نظر هزینه و هم از نظر تجربه برای ملی پوشان ما خوب است و مطمئن باشید شمیشر بازان کشورمان در اینچئون بر روی سکو خواهند رفت.
سپس انوش جهانی نائب رئیس فدراسیون ابرازداشت:در کمیته ملی المپیک شاهد کارهای جدیدی هستیم که هر مدیری را به فعالیتش بیشتر دلگرم می کند همین که این عزیزان به فدراسیون می آیند و با نحوه فعالیتها و کارهای ما و فضای کاری ما و امکانات ما آشنا می شوند برای هر مدیر و حتی کارمندی دلگرم کننده است و امیدورایم با درخششی که در این مدت شمشیر بازی ایران در عرصه بین المللی داشت با نتایج خوبی از اینچئون باز گردیم .
در خاتمه شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی الپیک ضمن قدر دانی از زحمات مسئولین فدراسیون گفت:از سوی مرکز نظارت بر تیمهای ملی فعالیتها و نتایج شمشیر بازان کشورمان در عرصه داخلی و خارجی رصد می شود انصافا موفقیت های اخیر شمشیر بازی کشورمان در عرصه بین المللی جای تقدیر و تشکر دارد و باید به مسئولین این فدراسیون خسته نباشید گفت.
دبیر کل کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد:بدون تردید تیم ملی شمشیر بازی ایران در اینچئون می تواند با اردوهایی که پشت سر گذاشته است بر روی سکو برود و یکی از بهترین نتایج دوران حضور خود در بازیهای آسیایی را رقم بزند کمیته ملی المپیک بر اساس همان توافقات اولیه تا زمان اعزام به اینچئون مبالغ مورد نیاز فدراسیون ها را پرداخت خواهد کرد تا این عزیزان به مشکلی برخورد نکنند و فدراسیون شمشیر بازی هم از این نظر دغدغه خاطری نداشته باشد.

۵ اَمرداد ۱۳۹۳ ۱۲:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.