مربیان کره ای سکان تیم های ملی جودو نوجوان و جوانان را در دست گرفتند

طی احکام جداگانه ای از سوی علیرضا امینی سرپرست فدراسیون جودو "پانگ چانگ نام" از کره شمالی به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان جودو و "کواک اوک چول" دیگر مربی اهل کره شمالی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان جودو منصوب شدند .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛این دومربی کره ای هدایت تیم های ملی نوجــوانان و جــوانان در مسابقات قهرمانی آسیا که 27 آبان برگزار می شود را بر عهده خواهند داشت .
هر چند محمد جناب زاده به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان انتخاب شده است ، اما سایر مربیان تیم ملی اواسط مهر ماه انتخاب خواهند شد . در همین راستا علیرضا امینی به کمیته فنی فدراسیون جودو ماموریت داده مربیان واجد شرایط را تا هفته آینده به سازمان تیم ملی معرفی کنند .
 
لبنان میزبان نوجوانان و جوانان جودو آسیا
 
با اینکه کمتر از دو ماه دیگر به آغاز پیکارهای قهرمانی جودو نوجوانان و جوانان آسیا فرصت باقی است، اما میزبان این رقابتها هنوز از سوی اتحادیه جودو آسیا معرفی نشده است .
این مسابقات قرار بود به میزبانی چین تایپه برگزار شود، اما با انصراف این کشور، اتحادیه جودو آسیا هنوز موفق نشده کشور جایگزینی را معرفی کند . البته هفته گذشته لبنان برای میزبانی این رقابتها به صورت غیر رسمی اعلام آمادگی کرده است .
 
نوجوانان جودو در اردوی اول
 
اولین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان به منظور حضور در سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از روز شنبه در سنندج آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد یافت .
در این اردو 21 نفر از برگزیدگان پیکارهای نوجوانان کشور که هفته گذشته برگزار شد، حضور دارند ..
اولین مرحله اردوی ملی پوشان نوجوانان از 15 مهر ماه در تهران برگزار خواهد شد . همچنین تیم ملی جوانان جودو نیز همزمان با اردوی تیم ملی نوجوانان اردوی دوم خود را در شهرستان سنندج آغاز کرده اند . در اردوی تیم ملی جوانان 32 نفر حضور دارند .
 
برای شرکت در مسابقات غرب آسیا برگزار می شود
11 مهر انتخابی تیم ملی بزرگسالان جودو
 
پیکارهای انتخابی تیم ملی بزرگسالان جودو به منظور شرکت در مسابقات غرب آسیا 11 مهر ماه با حضور 40 جودو کار برتر کشور در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود .
به گفته سید محمود میران سرمربی تیم ملی جودو در پایان این مسابقات 3 نفر برتر هر وزن به اردو فراخوانده خواهند شد .
مسابقات جودو غرب آسیا طی روزهای 24 لغایت 26 مهر ماه در شهر بیروت لبنان برگزار می شود .
 
 
جودو ایران در راه مسابقات 175 هزار دلاری امارات
 
حسین خدمتی رییس سازمان تیم های ملی جودو ازحضور ملی پوشان جودو مسابقات گراند پری امارات که طی روزهای 29 و 30 آبان ماه در دبی برگزار می شود، خبر داد .
مسابقات گراند پری دبی به همراه پیکارهای پاریس، هامبورگ، تونس، مسکو، ریودوژانیرو، روتردام جزء 7 تورنمنت معتبر فدراسیون جهانی است که از سال آینده به عنوان پیکارهای انتخابی المپیک 2012 لندن محسوب خواهد شد .
کشور امارات برای اینکه پای قهرمانان صاحب نام جهان را به این رقابتها بکشاند مبلغ 175 هزار دلار را به عنوان جوایز نقدی در نظر گرفته است .
بر این اســـاس به نفرات اول هر وزن 5 هــزار دلار، نفرات دوم 5/3 هزار دلار و نفرات سوم مشترک هر کدام 2 هزار دلار تعلق خواهد گرفت .
 
فدراسیون جودو برگزار می کند
اولین دوره کلاس تربیت مربیان تیم ملی
 
بر اساس طرح پیشنهادی رضا مدنی از پیشکسوتان جودو و عضو شورا و کمیته فنی فدراسیون جودو برگزاری اولین دوره کلاس تریبت مربیان تیم ملی جودو در دستور کار این فدراسیون قرار گرفت .
بر اساس این طرح قرار است مربیان واجد شرایط از سوی کمیته آموزش فدراسیون  جودو شناسایی و برای شرکت در این کلاس فراخوانده شوند . چنانچه این طرح در شورای فنی به تصویب برسد، اولین دوره کلاس تربیت مربیان تیم ملی جودوآذر ماه برگزار خواهد شد .
 
سفر 10 روزه حاج یوسف زاده به تاجیکستان
 
اتحادیه جودو آسیا از محمدرضا حاج یوسف زاده مدیر فنی تیم های ملی جودو خواست برای تدریس در دوره سولیداریتی المپیک 11 مهرماه به تاجیکستان برود . این دوره 10 روزه بطول می انجامد .

 

۵ مهر ۱۳۸۸ ۱۲:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.