سرپرست فدراسیون رزمی: اتاق فکر تشکیل خواهیم داد

سرپرست فدراسیون رزمی: اتاق فکر تشکیل خواهیم داد
محمود رشیدی سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی از بازگشت انجمن‌موی تای به این فدراسیون تا چند ماه آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک محمود رشیدی سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی  در یک نشست خبری،‌ اظهار داشت: از ابتدا نظرم بر این بود که رشته موی تای مرتبط با فدراسیون انجمن های ورزشی نیست و بر همین اساس پیش از آغاز فعالیت ام در فدراسیون ورزش های رزمی، در جلسه ای که با گودرزی وزیر ورزش داشتم به بازگشت این انجمن تاکید کردم.

رشیدی در ادامه گفت: خوشبختانه وزیر ورزش و جوانان نیز موافقت خود را اعلام کرد و پس از نشستی که با محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی داشتیم، تصمیم براین شدکه موی تای تا  چندماه آینده به خانه اصلی خود یعنی فدراسیون ورزش های رزمی بازگردد.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی در ادامه افزود: وقت اداری کوتاهی در این چند روز داشتیم و در نخستین اقدام محل فدراسیون را تغییر دادیم چون جایگاه قبلی در شأن فدراسیون نبود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: طی این مدت که مسئولیت فدراسیون را برعهده گرفته‌ام نزدیک به 200 میلیون تومان به بدنه فدراسیون تزریق کرده‌ام. در این مدت حقوق معوقه کارکنان را پرداخت کردیم و در ادامه برنامه ریزی خود را برای راه اندازی اتاق فکر فدراسیون آغاز کردیم.

رشیدی در پاسخ به این سؤال که اتاق فکر فدراسیون از چه افرادی تشکیل خواهد شد، گفت: پانزده نفر عضو اصلی این اتاق فکر هستند که فقط چهار نفر آنان از اهالی ورزش خواهند بود و در ادامه از اساتید برنامه ریزی، اقتصادی و ... استفاده می‌کنیم تا برنامه های فدراسیون به خوبی تدوین و عملی شود.

وی در مورد زمینی که پیش از این در مجموعه ورزشی آزادی در اختیار فدراسیون ورزش های رزمی بود، گفت: تمامی زمین های مجموعه آزادی در اختیار شرکت تجهیز است و ساخت آن برای ما به صرفه نبود. هم اکنون سالنی در مجموعه کبکانیان داریم که آنرا بازسازی خواهیم کرد تا اردوهای تیم‌های ملی در آنجا تشکیل شود و سپس کمپی را در آزادی برای تیم های ملی طراحی می کنیم. وقتی 102 سبک تحت پوشش فدراسیون هستند، باید سازمان تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم. البته باید بگویم که 5 رشته برای ما اهمیت بیشتری دارند.

وی با قدردانی از تلاش های مسئولان قبلی فدراسیون رزمی عنوان کرد: در همین مدت کوتاه با حمایت مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، اقدامات خوبی را انجام داده‌ایم.

سرپرست فدراسیون رزمی در مورد اختلاف نظرهای مسئولان پیشین فدراسیون رزمی با ناصر نصیری، یکی از مدیران کیک بوکسینگ کشور، گفت: این رشته برای ما اهمیت بسیاری دارد و تلاش می‌کنیم تا کدورت ها با ناصر نصیری برطرف شده و همه برای ایران اسلامی افتخار آفرینی کنیم.تیم ملی جوجیتسو باید با شرکت در 3 رویداد متوالی (آلمان،روسیه و فرانسه)، سهمیه حضور در اسپورت آکورد را کسب کند.

رشیدی در مورد مبالغی که سبک ها از ورزشکاران برای حضور در مسابقات بین المللی دریافت می کنند، گفت: برای رشته هایی چون کیک بوکسینگ، جوجیتسو، ساواته، سامبو و چند رشته دیگر که برای ما اهمیت فراوانی دارند، هیچ مبلغی دریافت نمی شود، اما ما نمی توانیم 102 سبک را پوشش مالی بدهیم. با این حال از این پس نظارت بیشتری بر عملکرد سبک‌ها می‌شود.

۴ اَمرداد ۱۳۹۳ ۰۸:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.