بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی کاراته

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی کاراته
عصر روز گذشته کیومرث هاشمی با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک از تمرینات تیم ملی کاراته آقایان و بانوان بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ادامه بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوهای آماده سازی تیم های ملی اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون عصر روز گذشته کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک،رباب شهریان نائب رئیس اول کمیته و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی با حضور در آکادمی ملی المپیک ضمن بازدید از تمرینات تیم های ملی کاراته مردان و زنان با کادر فنی و ملی پوشان حاضر در اردو به گفتگو پرداختند.

در این بازدید دو ساعته که علیرضا سمندر رئیس ومحسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته نیز حضور داشتند رئیس فدراسیون کاراته ضمن تشریح وضعیت تمرینی تیم ملی کاراته گفت: من در دو دوره بازیهای آسیایی بوسان و دوحه حضور داشتم ولی انصافا این دوره با حمایتی که کمیته ملی المپیک داشت با انتقال تمرینات کاراته کاران به آکادمی ملی المپیک اردوهای تمرینی تیم های ملی کاراته مردان و زنان به بهترین نحو ممکن در حال برگزاری است و همین امر انگیزه ملی پوشان ما را دو چندان می کند.

وی ادامه داد:توان کاراته ما بسیار بیش از اینهاست لذا جدای از نفراتی که در حال حاضر در اردو حضور دارند حداقل دو تیم دیگر در خارج از اردو هستند ولی با زحماتی که کادر فنی تیم های ملی مردان و زنان می کشند مطمئن باسید با حمایتهایی که مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک داشتند و جا دارد از آنها تشکر کنم بدون تردید نمایندگان کشورمان با بهترین نتایج را در بخش بانوان و مردان در بازیهای آسیای رقم خواهند زد.

سپس رباب شهرین نائب رئیس اول کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از تلاشهای کاراته کاران بانوان در اردو و کادر فنی گفت: اگر چه کاراته کاران زن کشورمان خیلی دیرتر از برخی دیگر رشته های دیگر موفق شدند با حجاب اسلامی که برای ما خیلی ارزشمند است در رقابتهای آسیایی حضور یابند ولی بدون تردید زودتر از دیگر رشته ها بر روی سکوی قهرمانی خواهد رفت و من این پتانسیل و توانمندی را در کاراته بانوان می بینیم که با طلا برگردند.

وی ادامه داد: پتانسیلی که کاراته بانوان کشورمان در تیم ملی دارد در کمتر رشته های دیگر در بخش بانوان مشاهده می شود وهمین امر خیال ما را راحت می کند که تیم ملی کاراته زنان محدود به یک یا دو بازیکن خوب نیست بطوریکه همین الان شاهدیم کادر فنی و ملی پوشان همگی با اعتماد بنفس بالا صحبت از کسب مدال طلا می کنند.

در ادامه کیومرث هاشمی ضمن قدردانی از تلاشهای مسئولان فدراسیون برای آماده دسازی تیم ملی کاراته مردان و زنان گفت:مطمئن باشید مسئولان فدراسیون صدردصد مورد تایید و حمایت ما هستند و هر آنچه از توان ما بر آید برای حمایت از آماده سازی تیمهای ملی کاراته بکار خواهیم بست .در واقع با حضور در اردوهای تیمهای ملی مختلف و گفتگو با کادر فنی و ورزشکاران می خواهیم ضمن آشنایی با وضعیت آماده سازی آنها صحبتها و درد دلهای آنها را بشنویم تا اگر دغدغه خاطری هست در صدصد رفع آن برآییم.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: صحبتهای ملی پوشان کاراته  در خصوص موفقیت در بازیهای آسیایی اینچئون برای ما روحیه بخش بود ولی باید مراقب باشیم تا خدای ناکرده حریفان را دست کم نگیریم و دچار غرور نشویم ،به شخصه با این تمرینات خوب و قدرتمندانه و باانگیزه ای که در شما می بینم مطمئنم تیم کاراته مردان و زنان یکی از موفق ترین تیمهای اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون خواهد بود.

سپس پگاه زنگنه کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان به نمایندگی از دیگر کاراته کاران ضمن تشریح وضعیت تمرینی از حمایت های مسئولان کمیته ملی المپیک و برگزاری اردوی آنها در سالن تمرینی اکادمی ملی المپیک و استفاد از امکانات آن قدرانی نمود.

۱ اَمرداد ۱۳۹۳ ۱۰:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.