در ادامه نشست های تخصصی فدراسیون های اعزامی به اینچئون؛حضور مسئولین کمیته ملی المپیک در فدراسیون ووشو

در ادامه نشست های تخصصی فدراسیون های اعزامی به اینچئون؛حضور مسئولین کمیته ملی المپیک در فدراسیون ووشو
در ادامه نشستهای تخصصی کمیته ملی المپیک با فدراسیونهای اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون،صبح امروز رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک به همراه رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی با حضور در فدراسیون ووشو با مسئولین و کادر فنی آن دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای این نشست کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ابراز داشت:فدراسیون ووشو با مدیریت خوب و دلسوزانه ای که دارد توانست در این سالها خوش بدرخشد و در حال حاضر جزو فدراسیون های منظم و با برنامه است که اردوهای آن بدون وقفه در حال برگزاری است و امید می رود همچون دوره قبل در بازیهای آسیایی اینچئون نیز خوش بدرخشد و اگر چه وظیفه ماست تا به فدراسیون ها کمک کنیم ولی فدراسیون ووشو جزو فدراسیونهایی است که بدون توقف به کار خود ادامه می دهد و چنین نشستهایی در واقع برای آشنای با مشکلات آنها و هماهنگی بیشتر است و در کل دغدغه خاطری در این فدراسیون نداریم.
وی ادامه داد: ووشو جزو فدراسیونهای مدال آور ماست البته برای بازیها اینچئون به هیچ فدراسیونی فشار و بار روانی ایجاد نمی کنیم ولی مطمئنیم که این فدراسیون تمام تلاش خود را برای موفقیت در اینچئون بکار خواهد بست.
سپس مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو اظهار داشت: تمرینات تیم ملی ووشو بطور جدی از 18 فروردین ماه آغاز و تاکنون کاملا با برنامه و بدون تغییراین تمرینات زیر نظر کادر فنی ادامه دارد و تاکنون 6 مرحله اردو را پشت سر گذاشته ایم و 3 مرحله دیگر نیز در پیش داریم و طوری برنامه ریزی کردیم تا با کمترین هزینه بتوانیم ضمن دعوت از تیمهای قدرتمند جهان نفرات خود با حداکثر آمادگی راهی اینچئون کنیم.
وی در ادامه تصریح کرد: بعد از حضور تیم ملی روسیه در اردوی تیم ملی و دیدار تدراکاتی با ووشو کاران کشورمان قرار است تیم قدرتمند ایالت شاندونگ چین هم برای دیدار تدارکاتی  به ایران بیاید و از تیم مصر هم برای سفر به ایران دعوت به عمل آوردیم که بدون تردید  هزینه حضور ملی پوشان ما در تورنمنت های برون مرزی بسیار بیشتر از این می شد.
علینژاد ضمن اشاره وزن به وزن نمایندگان کشورمان در اردو به وضعیت حریفانشان اشاره کرد و گفت: در بازیهای اینچئون حریفان ما در مرحله نخست از کشورهای چین، ویتنام و کره هستند و در مرحله بعد باید از کشورهای فیلیپین، هند ،قزاقستان و اندونزی نام برد.
سپس شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن تشکر از توضیحات علی نژاد ابراز داشت:در این چند ساله پیشرفت خوبی در ووشو کشور داشتیم و در واقع شان و جایگاه ورزش کشورمان و بخصوص ووشو با توجه به تلاشهای رئیس آن بالا رفته و توضیحات آقای علی نژاد بسیار منطقی و واقعگرایانه بود.
وی ادامه داد یکی از نکات قابل توجه تیم ملی ووشو جوان شدن تیم است و بدون شک با روند رو به رشدی که در این رشته وجود دارد در آینده بسیار بیشتر از ووشو خواهیم شنید.
در ادامه اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی از برنامه ریزی و تلاشهای ووشویی ها تشکر کرده و عنوان داشت هماهنگی خوبی بین کادر فنی و مسئولین تیمهای ملی ووشو و مرکز نظارت وجود دارد و جا دارد از این بابت از آنها تشکر کنم.
 در خاتمه رئیس کمیته ملی المپیک اظهار داشت:توضیحات ارائه شده در این نشست درواقع نشان می دهد تیم ملی ووشو با برنامه مطلوبی که دارد روند آماده سازی خود را برای بازیهای آسیایی اینچئون طی می کند و همین الان هم قسمت اعظمی از ترکیب نهایی تیم اعزامی مشخص شده ولی امیدورایم کادر فنی زحمتکش مراقب آسیب دیدگی و مصدومیت نفرات خود باشد تا خدای ناکرده در آستانه اعزام به بازیهای آسیایی دچار مشکل نشوند.
هاشمی تصرح کرد بودن تردید در کنار انتظارت مسئولان وزارت ورزش و جوانان  و کمیته ملی المپیمک مجموعه موفق فدراسیون ووشو تلاش خواهد کرد تا به نتایج خوبی در اینچجئون دست یابد و برای فدراسیون آرزوی موفقت می کنیم و امیدوردر نشست بعدی که احتمالا بعد از دیدار تدرکاتی تیم ملی ووشو با مصر خواهد بود به یک جمع بندی نهایی برسیم.
در این نشست حیدری دبیر فدراسیون،خانم نظری نائب رئیس بانوان، ملکی مدیر تیمهای ملی، اوجاقی مدیر فنی، اسدیان، احسانی نژاد و مربی چینی تیم ملی بانوان نیزحضور داشتند.

۳۱ تیر ۱۳۹۳ ۱۴:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.