قهرمان دو پارالمپیک : در مسابقات گوانگجو رکورد جهانی را می زنم

به تمرینات خود ادامه می دهم تا بتوانم در مسابقات آسیایی 2010 گوانگجو علاوه بر رکورد آسیا، رکورد جهانی را نیز بزنم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛"حسن عسگری"دارنده چهار مدال طلای دو ومیدانی دومین دوره مسابقات پارالمپیک آسیایی جوانان با بیان این مطلب،گفت: دومین برنامه من این است که رکورد پارالمپیک را نیز در بازیهای 2012 لندن به نام ایران ثبت کنم.
وی که در دومین دوره مسابقات آسیایی توکیو چهار مدال طلا در دوومیدانی و در مواد دوهای 400، 800، یک هزارو پانصد و پنج هزار متر بدست آورد، از کمیته ملی پارالمپیک درخواست کرد به گونه ای برنامه‌ریزی کنند تا بتواند به تمرینات خود در اردوها ادامه دهد و به میزان آمادگی مورد نیاز برای مسابقات آسیایی دست یابد.
وی تصریح کرد:در مسابقات چهار ماده ای که قهرمان شدم، بلافاصله بعد از یکدیگر شروع شد و من هیچ استراحتی بین آنها نداشتم. اگر در اردوهای آمادگی با تمام توان شرکت نکرده بودم، به یقین در این سطح آمادگی نبودم.
دارنده چهار مدال طلای مسابقات جوانان توکیو در پایان با تشکر از مربیان و خانواده اش که در تمامی مراحل زندگی ورزشی او را یاری کردند، درخصوص انتظار خود از مسئولین ورزش، گفت: من برای سرافرازی ایران تلاش کردم و هیچ انتظار خاصی از آنان ندارم، فقط امیدوارم به گونه ای عمل کنند که ورزشکاران از میادین ورزشی زده نشوند.
 

 

۵ مهر ۱۳۸۸ ۱۰:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.