کمک IOC به هائیتی با تأسیس یک مرکز ورزشی

کمک IOC به هائیتی با تأسیس یک مرکز ورزشی
"توماس باخ" رئیس کمیته بین المللی المپیک رسما یک مرکز ورزشی جدید با نام "ورزش برای امید" را در کشور هائیتی افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مرکز ورزش برای امید با حضور توماس باخ، "مایکل مارتلی" رئیس جمهور هائیتی و "بان کی مون" دبیر کل سازمان ملل متحد در پورت – او- پرینس هائیتی افتتاح شد.
جنبش المپیک درست بعد از زلزله عظیم 4 سال قبل در هائیتی با همکاری کمیته ملی المپیک این کشور متعهد شد که در بازسازی زیرساخت های ورزشی این کشور به عنوان بخشی از پروسه بازسازی هائیتی کمک کند. مرکز ورزش برای امید هم با امکانات مدرن ورزشی، گستره ای از برنامه های آموزشی، خدمات مربوط به سلامت و فعالیت های اجتماعی را برای ایجاد آینده ای بهتر در جامعه هائیتی پوشش می دهد.
هزینه 19 میلیون دلاری این مرکز به طور مشترک از سوی کمیته بین المللی المپیک و بخش های خصوصی وابسته به آن، کمیته ملی هائیتی و همچنین دولت این کشور تأمین شد.
زمین این مرکز اهدایی از دولت هائیتی است و ساختمان مرکز شامل دو سالن بزرگ تمرینی، یک سالن مسابقه با ظرفیت 2500 تماشاگر و چندین کورت و زمین روباز می شود. مجموعه فوق همچنین 3 کلاس درس، دفاتر اداری، یک مرکز بدنسازی، یک مرکز درمانی و چندین رختکن دارد. یک خوابگاه ورزشی نیز در این مجموعه با کمک سرمایه گذاران خصوصی ساخته شده است.
در مجموع 14 رشته ورزشی امکان استفاده از مجموعه ورزش برای امید در هائیتی را دارند.

۲۹ تیر ۱۳۹۳ ۱۲:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.