دعوت جوانان ژاپنی به مشارکت در توکیو 2020

دعوت جوانان ژاپنی به مشارکت در توکیو 2020
کمیته برگزاری بازی های المپیک 2020 پروژه ای را برای تشویق به مشارکت جوانان در جریان آماده سازی و برگزاری بازی ها راه اندازی کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ برنامه " خلق آینده در کنار هم" جوانان و نوجوانان ژاپنی را به ارائه ایده ها و عقاید خود در مورد نحوه برگزاری بازی های المپیک 2020 تشویق می کند.
" کوجی موروفوشی" مدیر ورزشی بازی های 2020 توضیح می دهد: "ما می خواهیم نسل جدید را با روح بازی های المپیک آشنا کنیم. آنها آینده کشور ما هستند، به همین دلیل هم می خواهیم که به طور فعالانه در برنامه های آماده سازی شرکت داشته باشند. فهماندن این مساله به جوانان که این بازی ها برای آنها هم هست و نقشی کلیدی در جریان آماده سازی و میزبانی بازی ها دارند، اهمیتی حیاتی دارد. ما منتظر پیشنهادات همه برای اطمینان از موفقیت بازی های 2020 هستیم."
کودکان ژاپنی باید در فصل تابستان مطلبی برای توصیف رویاهای خود در مورد بازی های 2020 و همچنین وضعیت ایده آل کشور ژاپن تا زمان برگزاری بازی ها بنویسند.
کمیته برگزاری همچنین از بخش های دیگر جامعه نیز برای نوشتن مقالات و ارائه پیشنهادات در مورد برگزاری بازی های 2020 دعوت کرده و وب سایتی نیز به همین موضوع اختصاص داده است. بسیاری از ایده ها در نهایت برای برگزاری بازی ها مورد استفاده قرار می گیرند.

۲۹ تیر ۱۳۹۳ ۰۸:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.