تیم ملی بسکتبال ایران قهرمان مسابقات کاپ آسیا شد

تیم ملی بسکتبال ایران قهرمان مسابقات کاپ آسیا شد
سرو قامتان تیم ملی بسکتبال در سومین حضور خود در مسابقات قهرمانی کاپ آسیا با شایستگی دومین عنوان قهرمانی خود را در این مسابقات رقم زدند و بار دیگر روی سکوی نخست قاره کهن قرار گرفتند.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال ،در این دوره از مسابقات تیم ملی کشورمان با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه به مصاف حریفان  آسایی خود رفت.این دوره از رقابت ها محفل قدرت نمایی جوانان ایرانی بود که با وجود بازیکنان بزرگی چون حامد حدادی،اوشین ساهاکیان و ارسلان کاظمی به خوبی در زمین مسابقه به ایفای نقش پرداختند و افتخاری دیگر را برای ورزش کشورمان رقم زدند و برای سومین سال پیاپی و اینبار در ووهان چین بر بام آسیا ایستادند.

 

بهنام یخچالی،سجاد مشایخی،محمد جمشیدی و آرمان زنگنه به خوبی قابلیت های خود را مقابل  قدرت های آسیا به معرض نمایش گذاشتند و نشان دادند می توانند جانشینان شایسته ای برای قهرمانان ملی بسکتبال باشند .

 

امروز (شنبه 28 تیرماه) آسمانخراش های غیور تیم ملی بسکتبال در دیدار اختتامیه پنجمین دوره مسابقات کاپ آسیا با غلبه بر تیم چین تایپه با نتیجه 89 بر 79 و کسب دومین نشان طلایی آسیایی خود با دفاع از عنوان قهرمانی دوره گذشته، افتخاری دیگر را به جمع افتخارات خود افزودند و ششمین عنوان قهرمانی آسیایی خود را به ملت ورزش دوست و قهرمان پرور ایرانی تقدیم نمودند.

۲۸ تیر ۱۳۹۳ ۱۸:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.