قهرمانان بسکتبال ایران با شکست فیلیپین فینالیست شدند

قهرمانان بسکتبال ایران با شکست فیلیپین فینالیست شدند
تیم ملی ایران در یک قدمی فینال با شکست تیم فیلیپین به عنوان اولین فینالیست پنجمین دوره مسابقات کاپ آسیا معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون، قهرمانان تیم ملی ایران با صعود به مرحله نیمه نهایی مقابل تیم فیلیپن قرار گرفتند. .ملی پوشان کشورمان  بعد از پشت سر گذاشتن 5 مسابقه در این دوره از رقابت ها هماهنگی قابل قبولی به دست آوردند و مقابل فیلیپین با تمرکز بیشتری به میدان رفتند.بچیروویچ سرمربی تیم ملی ایران در این دیدار با ترکیب حامد حدادی،اوشین ساهاکیان،محمد جمشیدی،سجاد مشایخی و بهنام یخچالی آغازگر بازی مقابل فیلیپین بود.

اولین دو امتیاز این دیدار توسط حامد حدادی وارد سبد حریف شد هرچند که در ادامه بازیکنان فیلیپن 4 امتیاز به دست آوردند این تنها برتری فلیپینی ها در این دیدار به حساب می آمد که خیلی زود با امتیاز آوری محمد جمشیدی و سجاد مشایخی به پایان رسید.اوشین ساهاکیان با یک پرتاب 3 امتیازی و دو پرتاب پنالتی که به دست اورد تیم ایران را 13 بر 6 پیش انداخت.کوارتر اول بازی در نهایت با پرتاب سه امتیاز بهنام پخچالی با نتیجه 20بر 13 به پایان رسید.

بازیکنان تیم ملی ایران در کوارتر دوم هم یک سر گردن از بازیکنان فیلیپین بالاتر بودند و با عملکرد خوبی که در دفاع و حمله داشتند موفق شدند در نهایت نیمه نخست را با نتیجه 39 بر 28 به سود خود خاتمه دهند.

شروع نیمه دوم بازی با امتیاز آوری محمد جمشیدی همراه بود.بهنام یخچالی در کوارتر سوم یازی با یک پرتاب سه امتیازی و دو پرتاب پنالتی اختلاف ایران را به عدد 20 رساند.با امیتاز آوری ارمان زنگنه، سجاد مشایخی ،محمد جمشیدی این کوارتر بازی با نتیجه 61 بر 44 به سود ایران پایان یافت.

در کوارتر چهارم بازی بازیکنان تیم فیلیپین برای جبران امتیازات از دست رفته با اندیشه هجومی وارد زمین شدند و موفق شدند اختلاف را بازی را در 3 دقیقه پایانی بازی به عدد 11 هم برساندند اما بازیکنان ایران با اسلم دانک حامد حدادی،امتیاز آوری یونس لاله زاده و ارسلان کاظمی اختلاف را به عدد 19 رساندند و در نهابت نیزبا

پرتاب روزبه ارغوان با نتیجه 76 بر 55 با برتری این دیدار را به پایان رساندند و به عنوان اولین تیم راهی بازی فینال شدند.

سرو قامتان کشورمان ساعت 16:00 امروز شنبه 28 تیر ماه در بازی فینال مقابل  برتده دیدار تیم های چین و چین تایپه به میدان می روند.

۲۸ تیر ۱۳۹۳ ۱۱:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.