مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۴ – فلورانس؛ایران باز هم برزیل را برد

مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۴ – فلورانس؛ایران باز هم برزیل را برد
تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۴ برابر برزیل پیروز شد و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال 2014 درحالی به مصاف برزیل، پرافتخارترین تیم لیگ جهانی رفت که برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی این دوره از مسابقات تنها به پیروزی نیاز داشت. آری گراسا و الکساندر بروچیچ، رئیس و نایب رئیس فدراسیون جهانی والیبال هم از تماشاگران ویژه این بازی بودند.

شاگردان بوبان کواچ بازی را با ترکیب معروف، موسوی، قائمی، غلامی، غفور، میرزاجانپور و فرهاد ظریف آغاز کردند؛ این بازی با نتیجه 3 بر یک ( 25 - 21، 25 - 19، 23 - 25،  28 - 26) به سود ایران خاتمه پیدا کرد. با این نتیجه تیم‌های ملی والیبال ایران و برزیل به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ جهانی والیبال 2014 صعود کردند و روسیه، مدافع عنوان قهرمانی از دور مسابقات کنار رفت. به این ترتیب در گروهی که کمتر کسی به ایران شانس صعود می‌داد، شاگردان کواچ توانستند با صدرنشینی راهی مرحله نیمه‌نهایی شوند و باز هم شگفتی‌ساز باشند. تیم ملی والیبال ایران با این نتیجه باید به مصاف تیم دوم گروه مقابل که به احتمال زیاد آمریکا خواهد بود، بروند.

شاگردان کواچ پیش از این و در نخستین بازی خود با نتیجه 3 بر 2 مغلوب روسیه شده بودند. همچنین دیدار دوم گروه دوم مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال که ساعت 20 شب گذشته بین تیم‌های برزیل و روسیه برگزار شد با حساب 3 بر یک به سود برزیل پایان پذیرفت تا طلایی‌پوشان با کسب 3 امتیاز این بازی صعود خود را به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قطعی کنند.

۲۸ تیر ۱۳۹۳ ۱۱:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.