رییس کمیته ملی المپیک در جمع اردونشینان ژیمناستیک:بیش از پیش ژیمناستیک را مورد حمایت قرار دهیم

رییس کمیته ملی المپیک در جمع اردونشینان ژیمناستیک:بیش از پیش ژیمناستیک را مورد حمایت قرار دهیم
رییس کمیته ملی المپیک با حضور در محل خانه ژیمناستیک شهید برادران آذرپی مجموعه ورزشی شیرودی و جمع اردونشینان ژیمناستیک از نزدیک در جریان تمرینات و آماده سازی قهرمانان این رشته قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ژیمناستیک؛کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک با حضور در جمع اردونشینان ژیمناستیک از نزدیک در جریان چگونگی و نحوه آماده سازی قهرمانان این رشته قرار گرفت. در این بازدید ابتدا قهرمانان ژیمناستیک به اجرای حرکات در 6 وسیله پرداختند. سپس رییس کمیته ملی المپیک ضمن تشویق قهرمانان طی سخنانی ژیمناستیک را مهمترین رشته ورزشی پایه برشمرد که المپیکی است و مدال های متعددی در آن توزیع می شود.
هاشمی گفت: قهرمانان ما چیزی کمتر از تیم های مطرح آسیایی ندارند و من این قول را به خانواده ژیمناستیک می دهم که بیش از گذشته از ژیمناستیک حمایت کنیم.
وی خاطرنشان کرد: تلاش و جدیت مسئولین فدراسیون در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های این رشته و زحمات کسانی که در نقاط مختلف کشور به هر عنوان در این راستا گام برمی دارند چشمگیر بود بطوریکه ما امرزو نشانه های این پیشرفت را از نزدیک مشاهده کردیم.
رییس کمیته ملی المپیک افزود : شرایط امروز ژیمناستیک را نمی توان با گذشته کاملاً قضاوت کرد ، زیرا در گذشته خطا و افت قهرمانان بیشتر بود امّا الآن همین موارد به ندرت دیده می شود.
 هاشمی در پایان اظهار امیدواری کرد دیگر دستگاهها و ارگان های مرتبط از جمله آموزش و پرورش نیز از مهمترین رشته ورزشی پایه یعنی ژیمناستیک که تغذیه کننده دیگر ورزش هاست حمایت کنند.
همچنین جعفر درویش زاده رئیس فدراسیون ژیمناستیک ضمن بیان این مطلب که حضور رییس کمیته ملی المپیک در جمع اردونشینان ژیمناستیک موجب دلگرمی ورزشکاران ، کادرفنی و مسئولین فدراسیون شد افزود: آقای هاشمی با حضور در جمه اردونشینان از نزدیک در جریان میزان آمادگی و توانایی ژیمناست ها قرار گرفت و اظهارات ایشان مبنی بر پیشرفت ژیمناستیک و ضرورت حمایت بیش از پیش از این رشته ورزشی باعث شد تا ورزشکاران ، کادرفنی و خود ما با انرژی مضاعف به تلاش ادامه دهیم . ضمن اینکه در این میان نباید زحمات هیأت های استانی ، مربیان ، کارشناسان اصحاب رسانه و تمام کسانی که در این مسیر ما را یاری داده اند نادیده بگیریم.
 رییس فدراسیون ژیمناستیک افزود : امیدوارم عملکرد ژیمناست ها به گونه ای باشد که مزد زحمات خود را بگیرند و تحولی در عرصه این ورزش ایجاد شود، کادرفنی ، فدراسیون و ورزشکاران تمام تلاش خود را به کارگرفته اند تا این مهم محقق شود و البته رسیدن به موفقیت غیرممکن نخواهد بود.
در خاتمه این مراسم هدایایی توسط رییس کمیته ملی المپیک به قهرمانان اهداء شد.

۲۵ تیر ۱۳۹۳ ۱۲:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.