با حضور قایقرانانی از 73 کشور در مجارستان؛رقابت های آبهای آرام قهرمانی جوانان و زیر 23 سال جهان آغاز خواهد شد

با حضور قایقرانانی از 73 کشور در مجارستان؛رقابت های آبهای آرام قهرمانی جوانان و زیر 23 سال جهان آغاز خواهد شد
رقابت های آبهای آرام قهرمانی جوانان و زیر 23 سال جهان با حضور قایقرانانی از 73 کشور از فردا 26 تیرماه در شهر سگد مجارستان آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، در روز اول رقابت های آبهای آرام قهرمانی جوانان و زیر 23 سال جهان قایقرانان کشورمان به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
قایقرانان ایران با حضور 10 قایقران در مسابقات زیر 23 سال شرکت کرده اند. فرزین اسدی، علی آقامیرزایی، سعید فضل اولی، عادل مجللی، کیا اسکندانی، پژمان دیوسالاری، هدیه کاظمی، آرزو حکیمی، مینا عبدالهی و فاطمه کرمجانی با هدایت ایرج اقلیمی مدیر تیم های ملی و سرمربی کایاک، الیاس اقلیمی سرمربی کانو و آیگون پژوهش مربی بانوان در این رقابت ها حضور خواهند داشت.
در روز اول مسابقات آبهای آرام قهرمانی جوانان و زیر 23 سال جهان قایقرانان کشورمان در 4 ماده با حریفان خود رو به رو می شوند.
در رقابت کایاک یکنفره 1000 متر مردان فرزین اسدی با حریفانی از مصر، رومانی، لهستان، استرالیا، آرژانتین، پاراگوئه و هند رو به رو می شود.
در مسابقه کانوی یکنفره 1000 متر مردان عادل مجللی با رقبایی از چک، مقدونیه، فرانسه، روسیه، ازبکستان و رومانی رقابت می کند.
در رقابت کایاک دونفره 1000 متر علی آقامیرزایی و سعید فضل اولی با قایقرانانی از مصر، بلغارستان، سوئد، صربستان، روسیه، سوئیس و چک مسابقه خواهد داد.
در مسابقه کانوی دونفره 1000 متر کیا اسکندانی و پژمان دیوسالاری با حریفانی از مقدونیه، بلغارستان، اوکراین، ازبکستان، لهستان، چک، ژاپن و لتونی رو به رو می شود.

 

۲۵ تیر ۱۳۹۳ ۱۲:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.