پایان اردوی مشترک تیم ملی کشتی سریلانکا در مازندران؛ سر مربی سریلانکا در دیدار با دبیر کل کمیته ملی المپیک از حمایت های وی تشکر کرد

پایان اردوی مشترک تیم ملی کشتی سریلانکا در مازندران؛ سر مربی  سریلانکا در دیدار با دبیر کل کمیته ملی المپیک از حمایت های وی تشکر کرد
سرمربی تیم ملی کشتی سریلانکا پس از برگزاری اردویی مشترک در استان مازندران از دبیر کل کمیته ملی المپیک ایران به جهت حمایت های همه جانبه اش در این زمینه تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ جاگاس پیاراتنا  سر مربی تیم ملی کشتی سریلانکا پس از پایان اردوی 12 روزه مشترک  تیم ملی کشتی کشور سریلانکا با کشتی گیران مازندرانی با حضور در کمیته ملی المپیک از شاهرخ شهنازی  دبیر کل کمیته ملی المپیک  تشکر و قدردانی کرد .
شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن خوش آمد گویی به سر مربی تیم ملی کشتی سریلانکا ، ابراز  امیدواری کرد که این اردوی 12 روزه برای کشتی گیران سریلانکایی مفید و در آمادگی آنها برای بازیهای آسیایی موثر بوده باشد .
وی ادامه داد: بسیاری از  قهرمانان کشتی ما از استان مازندران می باشند و این استان علاوه بر موقعیت جغرافیایی و آب و هوائیش در زمینه کشتی سر آمد ورزشکاران ایران است .
جاگاس بیارانتا نیز در ادامه این دیدار با اشاره به قدرت و مهارت کشتی گیران ایرانی در سطح جهان و آسیا گفت : این ادو برای ما بسیار خوب بود، هدف ما در برپایی این اردوی مشترک افزایش آمادگی برای بازیهای آسیایی بود و توانستیم در این دوره اردوی مشترک تجارب بسیاری خوبی بدست آوریم و جا دارد در این باره از مسئولان کمیته ملی المپیک تشکر نماییم که در حد توان خود حمایت های لازم را از ما برای سفر به ایران داشته است و قطعا میهمان نوازی ایرانیان را به گوش مسئولان کشورم خواهم رساند .

۲۴ تیر ۱۳۹۳ ۱۲:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.