تقدیر از ملی پوشان با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک

تقدیر از ملی پوشان با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک
مراسم تقدیر از ملی پوشان والیبال ایران در هتل المپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، مراسم تقدیر از ملی پوشان والیبال ایران که به دلیل ارائه عملکرد موفق آنان در دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال سال 2014 بود با بدرقه این تیم به فلورانس ایتالیا همزمان شد.
در این مراسم علاوه بر ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی والیبال ایران، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال، و عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان حضور داشتند.
در ابتدای این مراسم رییس فدراسیون والیبال ضمن خوشامد گویی به حاضران گفت: تیم ملی والیبال ایران در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال در گروه سختی قرار گرفته است اما امیدوارم این تیم بازی های زیبایی به نمایش بگذارد.
محمدرضا داورزنی تصریح کرد: در مرحله اول رقابت های فلورانس دو دیدار سخت برابر روسیه و برزیل داریم و بازیکنان برای پیروزی تمام تلاش خود را خواهند کرد.
وی در ادامه ضمن قدردانی از حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از تیم ملی والیبال ایران گفت: حمایت شخص آقای گودرزی از والیبال ایران قابل تقدیر است و حضور امشب ایشان نیز به رغم گرفتاری هایشان برای مراسم درگذشت مادر گرامی، جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.
رییس فدراسیون والیبال در پایان برای سلامتی حسین معدنی مربی تیم ملی والیبال که در بیمارستان بستری است درخواست دعا از جمع حاضر کرد.
تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز تهران را به مقصد فلورانس ایتالیا ترک  کرد تا از روز چهارشنبه در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال به مصاف حریفان خود برود.
در این مراسم که همراه با افطاری بود از ملی پوشان والیبال ایران با اهدای 10 سکه بهار آزادی تقدیر و قدردانی شد.

۲۳ تیر ۱۳۹۳ ۰۹:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.