امضاءتفاهم نامه مالی بین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک امضاء شد

امضاءتفاهم نامه مالی بین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک امضاء شد
تفاهم نامه مالی بین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در جلسه ای که عصر امروز در وزارت ورزش و جوانان و با حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برگزار شد، به امضا رسید .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، طرفین پس از صحبت های کوتاه تفاهم نامه مالی را امضا کردند.
در شروع جلسه نصرالله سجادی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی با ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه 6 محور اصلی دارد و از این پس نظارت دقیق تری بر مسایل مالی فدراسیون ها وجود دارد. وی افزود: از 4 ماه پیش و از سال 92 با تمام فدراسیون های ورزشی جلساتی داشتیم و آنها این قول را به ما دادند تا از این پس به لحاظ بودجه ای خودکفا باشند. با این حساب وزارت ورزش و جوانان و همین طور کمیته ملی المپیک امروز می توانند این تفاهم نامه را امضا کنند و با توجه به منابع مالی موجود و محدود به فدراسیون ها کمک می شود.
سجادی گفت: این اولین بار است که چنین تفاهم نامه ای امضاء می شود و امیدواریم این اتفاق منجر به رشد و شکوفایی ورزش و موفقیت در بازی های آسیایی اینچئون شود.
در ادامه این جلسه شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: از این پس تعامل بیشتر بین دو نهادی که ورزش کشور را پیش می برد نوید روزهای خوشی را برای ورزش کشور می دهد. این تعامل بسیار ارزشمند است و نشان می دهد تمام مسئولان ورزش هدفی جز موفقیت و پیشرفت ورزش کشور را ندارند.
سید مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان هم گفت: خوشحال هستیم که منابع مالی ورزش کشور یک کاسه شده است. 75 میلیارد تومان از سوی وزارت ورزش و 20 میلیارد تومان از سوی کمیته ملی المپیک به فدراسیون ها داده می شود .

این در حالی است که فدراسیون ها این تعهد را داده اند تا رقمی حدود 2 برابر بودجه تزریقی را خودشان به دست آورند.

رباب شهریان معاون ورزش بانوان نیز در پایان این جلسه گفت : امیدوار هستیم تا فدراسیون ها در بخش مالی ورزش بانوان به طور تمام و کمال سهم خانم های ورزشکار را بدهند تا قهرمانان ما در بدترین شرایط ممکن به تمرین مشغول نباشند.
چـاپ

۲۲ تیر ۱۳۹۳ ۱۵:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.