شهریان: به مدال آوری زنان دونده امید داریم

شهریان: به مدال آوری زنان دونده امید داریم
معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان صبح امروز(یکشنبه) با حضور در مجموعه آفتاب انقلاب تهران به صورت سرزده از تمرینات مریم طوسی دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، رباب شهریان ضمن حضور در تمرینات یکی از سه نماینده کشورمان در مسابقات دوومیدانی بازیهای آسیایی، در جلسه ای که با حضور پریسا بهزادی نایب رئیس فدراسیون دوومیدانی و مریم طوسی دونده سرعتی کشورمان داشت به بررسی و ارزیابی مشکلات زنان دوومیدانی کار پرداخت.

شهریان در این دیدار دوومیدانی را یکی از امیدهای کسب مدال در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی دانست و اظهار داشت: امیدواریم با برنامه ریزی مناسب بتوانیم حضور پررنگی در این رویداد آسیایی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه با تمام توان از زنان ورزشکار حمایت می کنیم، افزود: طوسی نه تنها نماینده جامعه زنان، بلکه نماینده ایران اسلامی در مهمترین رویداد قاره است و می تواند با حضوری پررنگ در میادین ورزشی، همراه با پوشش اسلامی، بار دیگر زن ایرانی را با چهره واقعی خود با دنیا معرفی کند.

نایب رئیس اول کمیته ملی المپیک با تاکید بر حمایت مالی از زنان ورزشکار، اذعان داشت: همانطور که پیش از این نیز بارها در پاسداری از حقوق بانوان اشاره کردم، انتظار ما از روسای فدراسیون ها نگاهی یکسان میان مردان و زنان ورزشکار در هر فدراسیون است که خدا را شکر آقای داوری از این حیث رویکرد مثبتی نسبت به عملکرد زنان دوومیدانی کار دارند، اما در بحث مالی نیز همچون مسائل فنی باید از نمایندگان زن کشورمان حمایت شود.

وی اضافه کرد: توقعات ما در کسب نتیجه از زنان ورزشکار در حد حرفه ای است،  پس تلاش می کنیم تا تفکر و حمایتمان هم تا حد ممکن حرفه ای شود.

معاون امور ورزش بانوان خطاب به مریم طوسی گفت: انتظار داریم با همین قدرت به تمرینات آماده سازی ادامه دهید و بدانید تلاش های بی وقفه شما دیده خواهد شد. این تلاش ها برای تمامی جامعه ایران ارزشمند و قابل تحسین است.

شهریان با اشاره به اینکه با تمام قدرت از زنان ورزشکار حمایت خواهیم کرد، اظهار داشت: به لطف خدا با ورزش بانوان بیگانه نیستم و تمامی مشکلات ورزشکاران را درک می کنم، اما هم از سه دوومیدانی کار زن کشورمان و هم از دیگر نمایندگان ایرانی می خواهم تنها با تمرکز بر روی بازیها کار خود را پیگیری کنند و بدانند که دست حمایت ما همیشه همراه آنها خواهد بود.  

وی در بخش دیگری از سخنان خود حضور پریسا بهزادی از قهرمانان اسبق دوومیدانی ایران را در سمت نایب رئیسی فدراسیون مغتنم شمرد و گفت: با توجه به تجربیات و توانمندی های وی مسائل و مشکلات بانوان منتقل و در وزارت ورزش بررسی می شود تا بتوانیم با در نظر گرفتن راهکار های مناسب، راه را برای صعود زنان هموار کنیم.

مریم طوسی، سپیده توکلی و لیلا رجبی سه نماینده دوومیدانی کار ایران در بخش زنان در بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی خواهند بود.

 

۲۲ تیر ۱۳۹۳ ۱۴:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.