بداغی: در تمام اوزان به مدال طلا فکر می کنیم

بداغی: در تمام اوزان به مدال طلا فکر می کنیم
مربی تیم کاراته بانوان بزرگسال گفت: کاراته بانوان امسال نسبت به سالهای گذشته پیشرفت چشمگیری داشته و ما در تمام اوزان به مدال طلا فکر می کنیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون فریبا بداغی ضمن بیان مطلب فوق  گفت: اردوی آمادگی تیم بانوان عصر روز شنبه در آکادمی ملی المپیک خاتمه پیدا کرد و اردونشینان از پنجشنبه مجددا وارد اردو خواهند شد و در تست آمادگی جسمانی شرکت می کنند.

وی افزود: این مرحله اردو به صلاحدید مربی بدنساز دو هفته به طول انجامید تا کاراته کاها از لحاظ بدنسازی به شرایط دلخواه برسند.

مربی تیم کاراته بانوان گفت: بچه ها از لحاظ بدنی در وضعیت آمادگی خوبی هستند و ما همه اهداف و برنامه هایمان را اجرا کرده ایم و عقب نیستیم.

وی در خصوص حضور در مسابقات تدارکاتی گفت: مسئولان فدراسیون پیگیری حضور تیم ملی در چند تورنمنت بین المللی هستند با این حال امسال به لحاظ تمرینی، اردو و امکانات مناسبی در اختیار ما بوده است و این شرایط تاثیر خوبی بر تیم داشته و هیچ بهانه ای نداریم.
بداغی ادامه داد: تیم کاراته بانوان از ابتدای سال در جام بوسفر، مسابقات دانشجویان جهان و لیگ جهانی شرکت کرده و وضعیت آمادگی خوبی دارد.

وی در خصوص زمان انتخاب نفرات و تیم اعزامی به بایهای آسیایی اینچئون، گفت: انتخابی آخر مرداد ماه و پس از ماه مبارک رمضان برگزار می شود اما در خصوص اینکه چه وزن و چه نفراتی را عازم این رقابتها کنیم هنوز تصمیم گیری نشده و باید در نشستی تمام شرایط را بررسی کنیم.

بداغی افزود: اوزانی که شانس بیشتری برای کسب مدال طلا در بازیهای آسیایی اینچئون داشته باشند را عازم این رقابتها می کنیم.

۲۲ تیر ۱۳۹۳ ۱۲:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.