به منظور حضور در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال و جوانان جهان؛تیم ملی آبهای آرام کشورمان راهی مجارستان شد

به منظور حضور در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال و جوانان جهان؛تیم ملی آبهای آرام کشورمان راهی مجارستان شد
تیم ملی آبهای آرام بانوان و آقایان کشورمان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال و جوانان جهان صبح امروز 21 تیرماه راهی کشور مجارستان شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون قایقرانی، در این رقابتها که از 26 تیرماه در شهر سگد کشور مجارستان آغاز می شود و تا 29 تیرماه ادامه خواهد داشت، قایقرانان تیم ملی آبهای آرام کشورمان در 2 بخش بانوان و آقایان و در ماده های کایاک و کانوی یک و دونفره مسافت 1000 متر، کایاک یک و دونفره و کانوی یکنفره مسافت 200 متر و کایاک یک و دونفره و کانوی دونفره مسافت 500 متر به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
سعید فضل اولی، علی آقا میرزایی، فرزین اسدی، سیدکیا اسکندانی، پژمان دیوسالاری، عادل مجللی، هدیه کاظمی، آرزو حکیمی، مینا عبدالهی، هیوا افضلی و فاطمه کرمجانی ملی پوشانی هستند که به همراه ایرج اقلیمی مدیر تیمهای ملی و سرمربی تیم ملی کایاک، الیاس اقلیمی سرمربی تیم ملی کانوکانادایی ، آیگون پژوهش مربی تیم ملی کایاک بانوان وعرفان کرمی مربی تیم ملی کانوکانادایی به این رقابتها اعزام شده اند.
لازم به ذکر است مرتضی محرابی داور بین المللی رشته آبهای آرام کشورمان نیز با دعوت فدراسیون جهانی به منظور داوری به این رقابتها اعزام شده است.

۲۱ تیر ۱۳۹۳ ۱۱:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.