بعد از تحقیقات به عمل آمده؛بازیهای المپیک زمستانی سوچی باعث شناخته تر شدن آرم المپیک شد

بعد از تحقیقات به عمل آمده؛بازیهای المپیک زمستانی سوچی باعث شناخته تر شدن آرم المپیک شد
هیئت اجرایی کمیته بین المللی المپیک، نتایج تحقیقات انجام شده بعد از بازی های سوچی را که افزایش جذابیت و آگاهی از بازی های المپیک را نشان می داد، در جلسات 3 روزه به اطلاع دنیا رساند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت IOC؛ هیئت اجرای کمیته بین المللی المپیک در جریان جلسات 3 روزه این هفته، نتایج تحقیقی را دریافت کرد که نشان می دهد آگاهی از سمبل المپیک، بازی ها و  جذابیت آن بالا رفته است.
این تحقیق که به دستور کمیته بین المللی المپیک بعد از بازی های زمستانی سوچی در ابتدای سال 2014 آغاز شد، با پرسش از 36 هزار نفر در 16 کشور مختلف انجام گرفت.
طبق یافته های تحقیق، هر دو بازی های المپیک زمستانی و تابستانی در میان تمام رویدادهای ورزشی و سرگرمی بالاترین میزان جذابیت و آگاهی میان مردم را داشته اند.
به خصوص بازی های المپیک زمستانی در سطح جهان رشد بیشتری با پخش مستقیم و بیش از دو میلیارد بیننده در سراسر دنیا داشته که 13 درصد بیشتر از ون کوور 2010 بوده است.
ورزشکاران و تماشاگرانی که در جریان بازی های سوچی مورد پرسش قرار گرفتند درجه لذت بردن از بازی ها را بسیار بالا توصیف کردند که دلیل آن استاندارد مسابقات، کیفیت ورزشگاه ها و جو بازی ها بوده است.
همچنین 93 درصد پاسخگویان از حلقه های المپیک شناخت داشتند که این درصد، آرم المپیک را به شناخته شده ترین سمبل در جهان تبدیل می کند.
پاسخگویان حلقه های المپیک را با ارزش هایی مثل دوستی، الهام دهندگی، تنوع، صلح و فضیلت مرتبط می دانند.

۲۱ تیر ۱۳۹۳ ۱۰:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.