تیم ملی استرالیا به تهران می آید

تیم ملی استرالیا به تهران می آید
تیم ملی استرالیا برای برگزاری اردو و چند دیدار تدارکاتی با تیم ملی ب ایران به تهران سفر می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته  ملی المپیک و به نقل ازسایت فدراسیون والیبال، سرپرست تیم ملی ب ایران با بیان این مطلب افزود: هشتمین اردوی آمادگی تیم مل ب از فردا شنبه آغاز می شود و تا 31 تیرماه ادامه خواهد داشت.
محمد حسین حسینی تصریح کرد: تیم ملی ب ایران روز چهارشنبه اول مردادماه با 14 بازیکن برای برگزاری اردوی برون مرزی خود راهی چین خواهد شد که این اردو تا هفتم مردادماه در پکن پیگیری می شود و ملی پوشان ایران دو دیدار با تیم ملی ب چین و یک مسابقه با تیم جوانان این کشور برگزار می کنند.
وی با بیان اینکه تیم ملی ب والیبال از هشتم تا 15 مردادماه اردوی خود را در تهران دایر خواهد کرد، گفت: تیم ملی والیبال استرالیا از فدارسیون ایران درخواست برگزاری اردو در تهران و انجام بازی های تدارکاتی با تیم ملی ب کرده است که با این درخواست موافقت شد.
سرپرست تیم ملی ب ادامه داد: بنابر این از 15 مردادماه تیم ملی استرالیا به مدت یک هفته در تهران اردو خواهد زد و چند بازی تدارکاتی و دوستانه نیز با تیم ملی ب ایران انجام خواهد داد.
وی در پایان افزود: تیم ملی ب والیبال ایران بعد از رفتن استرالیا از تهران یک هفته ای تمرین خواهد کرد و سپس راهی آلماتی میزبان جام کنفدراسیون والیبال آسیا می شود.
تیم ملی والیبال ب ایران در چهارمین دوره جام کنفدراسیون آسیا با تیم های چین، ایران، استرالیا و تایلند در گروه یک همگروه است.
این رقابت ها از 27 مردادماه تا دوم شهریورماه در آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد.

۲۱ تیر ۱۳۹۳ ۰۹:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.