سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان:به دنبال حضوری موفق در المپیک نانجینگ هستیم

سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان:به دنبال حضوری موفق در المپیک نانجینگ هستیم
بازیکنان ما هم اکنون در 70 درصد آمادگی هستند و اوج آمادگی بازیکنان نزدیک به مسابقات المپیک نوجوانان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛محمدرضا زوار  سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان در خصوص حضور در مسابقات آزاد کره گفت: این رقابتها جزو مسابقات معتبری است که در جهان برگزار می شود و زمان آن هم بسیار مناسب است. قطعا کشورهایی که در المپیک نانجینگ حضور دارند و کسب سهمیه کرده اند به این رقابتها خواهند آمد تا شرایطشان را محک بزنند. مطمئنا مبارزات سطح بالایی را شاهد خواهیم بود.
سرمربی تیم ملی نوجوانان با اشاره به حضور 3 تکواندوکار پسر نوجوان در مسابقات آزاد کره، اظهار داشت: تیم تکواندوی نوجوانان مسابقات المپیک نانجینگ را پیش رو دارد و نزدیک ترین رقابتی که می توانست شرایط بازیکنانمان را محک بزند همین مسابقات بود و از همین روی 3 تکواندوکارمان را به این رقابتها اعزام کرده ایم. اصلانی و صالحی مهر 2 بازیکنی هستند که قرار است در المپیک نوجوانان نانجینگ مبارزه کنند و اسحاقی نیز نفر رزرو وزن 48- کیلوگرم است و اگر در رقابتهای کره اتفاق خاصی بیفتد امکان جایگزینی وجود دارد.
وی اینطور ادامه داد: هدف ما از حضور در این رقابتها، محک شرایط فنی بازیکنانمان است و توقعی در خصوص کسب سکو و مدال نداریم. برد و باخت در این آوردگاه مهم نیست چرا که هدف ارزیابی وضعیت بازیکنانمان است تا نقاط ضعف و قوت تکواندوکارانمان را برای حضور در رویداد مهم المپیک نوجوانان بررسی کنیم.
سرمربی تیم ملی نوجوانان در پایان خاطرنشان ساخت: امیدوارم بازیکنان ما بتوانند در این مسابقات عملکرد مطلوبی را داشته باشند و نهایت استفاده را از این تورنمنت ببرند البته هدف اصلی ما حضوری موفق در المپیک نانجینگ 2014 است.

۱۸ تیر ۱۳۹۳ ۱۴:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.