دومین دور نشست با فدراسیونهای اعزامی به اینچئون؛مسئولین کمیته ملی المپیک در فدراسیون قایقرانی حضور یافتند

دومین دور نشست با فدراسیونهای اعزامی به اینچئون؛مسئولین کمیته ملی المپیک در فدراسیون قایقرانی حضور یافتند
مسئولین کمیته ملی المپیک کشورمان با حضور در فدراسیون قایقرانی ضمن دیدار با مسئولین و کادر فنی این فدراسیون در جریان روند آماده سازی ملی پوشان اعزامی به بازیهای آسیایی قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛، در ادامه دور دوم نشستهای تخصصی کمیته ملی المپیک با فدراسیونها، ظهر امروز کیومرث هاشمی رئیس به همراه شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته و همچنین اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و اسلامیان مدیر روابط بین الملل کمیته با حضور در فدراسیون قایقرانی کشورمان با مسئولین و کارد فنی این فدراسیون دیدار و گفتگو کردند.
بر اساس این گزارش، در ابتدای نشست کیومرث هاشمی با اشاره به نتایج قابل قبول رشته قایقرانی در بازیهای آسیایی گوانگژو انتظارات از این رشته را بالا عنوان کرد و گفت: باید قبول کنیم که ملی پوشان با انگیزه قایقرانی در دور قبل بازیها توانستند با کسب مدالهای ارزشمند سهم بسزایی در موفقیت کاروان داشته باشند که این انتظار چه از سوی مسئولین و چه مردم نه تنهاهمچنان پابربجاست بلکه بیشتر هم شده است.
وی ادامه داد: کمیته ملی المپیک در حد توان خود حمایتهای خوبی را طبق درخواست های فدراسیون از رشته های مورد پوشش انجام داده و قطعا این حمایت و پشتیبانی تا زمان اعزام و کسب نتایج مورد نظر ادامه خواهد داشت. امروز در فدراسیون قایقرانی حضور یافتیم تا ضمن بررسی روند آماده سازی تیمهای اعزایم قایقرانی در جریان دغدغه ها و مشکلات شما نیز قرار بگیریم.
هاشمی یادآور شد: نشستهای تخصصی با این فدراسیون و سایر فدراسیون با نزدیک شدن به زمان اعزام با فاصله کمتر و فشرده تر برگزار می گردد تا تمامی مشکلات افراد اعزامی مرتفع گردد و ورزشکاران بدون دغدغه راهی بازیها گردند.
بعد از صحبتهای هاشمی، شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز فعالیتهای این فدراسیون با توجه به داشتن سه فدراسیون جهانی و چندین رشته المپیکی را بسیار ارزشمند و حساس بیان داشت و افزود: فدراسیون قایقرانی از جمله فدراسیونهای پرکار و پرمشغله کشورمان است که انصافا از استعدادهای خوبی نیز بهره می برد. شرایط اقلیمی نسبتا خوبی که در کشور برای برپایی اردوها داریم در کنار زحمات ارزشمند فدراسیون و کادر فنی و همچنین تلاش خود اردونشینان این نوید را می دهد که انشاله در اینچئون نیز شاهد موفقیت کاروان این رشته ورزشی باشیم.
در ادامه این نشست احمد گواری سرپرست فدراسیون قایقرانی به ارائه گزارشی از روند آماده سازی اردونشینان پرداخت و گفت: حدود 7 ماه است که سرپرستی این فدراسیون را بر عهده دارم و خوشبختانه با کمک دست اندرکاران فدراسیون و کادر فنی رشته های مختلف، از همان روز اول اردوها را تشکیل دادیم و بصورت مستمر تمرینات را پیگیری کردیم. چندین تورنمنت مهم از جمله چک و مجارستان را در آبهای آرام و همچنین ژاپن و فرانسه را در روئینگ پشت سر گذاشتیم و هم اکنون نیز تمام اردونشینان در ادروهای شبانه روزی تهران، کرمانشاه و ارومیه مشغول تمرین و آماده سازی هستند.
گواری با تقدیر و تشکر ار حمایتهای کمیته ملی المپیک و همچنین وزارت ورزش یادآور شد: خوشبختانه مشکل عمده ای در برپایی اردوها و اعزام ها نداریم و انشاله اگر برنامه ها به همین شکل پیش برود و بتوانیم در اردوها و میادین پیش از بازیهای آسیایی نیز بدون مشکل حرکت کنیم به کسب نتایج ارزشمند و خوب خیلی امیدواریم.
بعد از صحبتهای مسئولین کمیته و فدراسیون، اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی با تشریح خروجی و مصوبات نشست پیشین کمیته با کادر فنی تیمهای ملی قایقرانی به ارزیابی ماده به ماده و نفر به نفر اردونشینان و نفرات معرفی شده پرداختند که در این بین سرمربی و مربیان رشته های مختلف از جمله ایرج اقلیمی مدیر تیمهای ملی و سرمربی کایاک،الیاس اقلیمی مربی کانو،ویوسلاو یولداشوف سرمربی کایاک بانوان، احمد احمدی مربی و ورزشکار رشته بادبانی و مصطفی ثمری سرمربی تیم ملی اسلالوم به ارائه گزارش در خصوص رکوردهای فعلی اردونشینان، رغیبان و همچنین پیش بینی خود از عملکرد آنان در بازیها پرداختند.
در ادامه این نشست مهدوی نیا دبیر فدراسیون به همراه مریم دباغی نایب رئیس فدراسیون با عاطفه اسلامیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به بررسی برنامه های پروازی و اعزام و همچنین زمانبندی اعلام شده از سوی ستاد برگزاری بازیها جهت نهایی کردن کاروان اعزامی پرداختند و مقرر شد در اولین فرصت فدراسیون قایقرانی لیست ماقبل نهایی خود به همراه کادر اعزامی و همراهان را به کمیته ملی المپیک ارسال نماید.
در پایان این جلسه رئیس کمیته ملی المپیک با جمع بندی بحث، مهمترین اولویت فدراسیون را دوری از حواشی و ایجاد فضایی توام با آرامش و نشاط در فدراسیون عنوان داشت و گفت:خوشبختانه نشست خوبی برگزار شد و انصافا باید اعلام کنم که شاهد روند خوبی در این فدراسیون هستیم. گزارشات نشان می دهد که اعزام حدود 30 نفر نهایی شده و تکلیف نزدیک به 20 نفر دیگر نیز با ارزیابی تمرینات و عملکردشان در مسابقات پیش رو مشخص می شود. امیدوارم در نهایت شاهد درخشش و موفقیت تمامی نفرات اعزامی بخصوص ملی پوشان این رشته باشیم.

۱۸ تیر ۱۳۹۳ ۱۴:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.