برگزاری نشست کمیته ملی المپیک،فدراسیون پزشکی ورزشی و مربیان تیم های اعزامی به بازیهای آسیایی؛شهنازی:می خواهیم با کاروانی پاک راهی بازیهای آسیایی اینچئون شویم

برگزاری نشست کمیته ملی المپیک،فدراسیون پزشکی ورزشی و مربیان تیم های اعزامی به بازیهای آسیایی؛شهنازی:می خواهیم با کاروانی پاک راهی بازیهای آسیایی اینچئون شویم
از سوی کمیته ملی المپیک نشست مشترک مسئولین فدراسیون پزشکی ورزشی با دبیران فدراسیون ها و کادر فنی تیم های اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک در ابتدای این نشست ضمن خیر مقدم  و تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت:در جلسات متعددی  که با مسئولین فدراسیونهای اعزامی به بازیهای آسیایی داشتیم و گزارشات و اطلاعاتی که از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی دریافت کردیم لازم دیدیم برخی اطلاعات پزشکی در خصوص دوپینگ ، مکمل های مجاز و غیر مجاز وضرب الاجل های پزشکی  را به اطلاع مدیران و کادر فنی تیم های اعزامی به عنوان مهمترین افراد مرتبط با ورزشکاران برسانیم .
وی ادامه داد : هدف ما اعزام کاروانی پاک به بازیهای آسیایی اینچئون است که امیدواریم طی این جلسه و تا زمان باقی مانده به بازیها مدیران فنی تیمها با هوشیاری کامل به این موضوع توجه داشته باشند تا بتوانیم با کاروانی پاک که شایسته نام ایران عزیزمان است در بازیهای آسیایی همچون گذشته حضور یابیم .
در ادامه این نشست دکتر فرهاد مرادی دبیر کمیسیون پزشکی  با اشاره به هزینه های قابل ملاحظه ای که فدراسیون پزشکی برای معاینات بسیار تخصصی ملی پوشان اعزامی به بازیهای می پردازد گفت : این معاینات تنها  در زمینه کشف بیماریها و مشکلات ورزشکاران نیست بلکه ما می خواهیم عملکرد ورزشکاران را افزایش دهیم و از مدیران فنی حاضر در این نشست در خواست کرد تا هر چه زودتر برای انجام معاینات سلامت ملی پوشان و مراجعه به این مرکز اقدام نمایند.
وی همچنین  در خصوص نحوه ورود مکمل های مجاز به دهکده بازیها و شناسایی مکمل های مجاز و ارائه آنهابه ملی پوشان  توضیحاتی ارائه کرد .
 سپس دکتر طباطبایی با ورود به مبحث دوپینگ و بررسی ریشه های آن به عنوان یک چالش اساسی در کشور و جامعه ورزش  از مدیران فنی به عنوان رابطین اصلی با ورزشکاران خواست تا نسبت به این موضوع حساس تر باشند  .
وی در ادامه استاندارهای تعریف شده از سوی وادا برای معافیت درمانی را برای حاضرین شرح داده و اطلاعات لازم برای حضوری عاری از دوپینگ و مکمل های غیر مجاز را ارائه کرد.
لازم به توضیح است این نشست با حضور شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک ، مسئولین فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیران و مدیران فنی فدراسیونهای اعزامی به بازیهای آسیایی برگزار گردید .

۱۷ تیر ۱۳۹۳ ۱۳:۲۲

نظر مخاطبان

amin
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ Iran
0
0
0

سلام در قسمت گزارش های تصویری مربوط به این نشست موضوع گزارش تصویری را نشست دبیر کل با دبیران فدراسیون های اعزامی به بازیهای اینچون ذکر کردید و نامی از جلسه با حضور کادر پزشکی نبردید!!! وایا این جلسه با حضور اکثریت بر گزار شد یعنی تمام فدراسیون های اعزامی
حضور داشتند؟ ایا نماینده مرکز نظارت بر تیم های ملی نباید در این جلسه حضور میافت؟!!!!!


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.