رییس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در آینده نزدیک به ایران سفر خواهد کرد

رییس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در آینده نزدیک به ایران سفر خواهد کرد
به منظور ثبت روز دوچرخه سواری در تقویم جهانی و حضور در بزرگترین همایش عمومی دوچرخه سواری برایان کوک سون به ایران سفر خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جهانی؛ در راستای مسابقات قهرمانی آسیا و جلسه همفکری اتحادیه جهانی دوچرخه سواری که خرداد ماه در کشور قزاقستان برگزار شد، یکی از مطالب پیشنهاد شده، دعوت قمری ریاست فدراسیون دوچرخه سواری از کوک سون رئیس اتحادیه دچرخه سواری جهانی به منظور حضور در یک همایش بزرگ دوچرخه سواری و بازدید از پتانسیل های ایران بود.

قمری در این باره گفت:2 روز پیش ریاست اتحادیه جهان دوچرخه سواری در آخرین تماس هایی که با رئیس فدراسیون دوچرخه سواری داشت آمادگی خود را از سفر به ایران اعلام کرد . به همین دلیل با برنا مه ریزی های انجام شده برای یکی از بزرگ ترین وباشکوه ترین همایش های همگانی که به زودی برگزار می شود از وی دعوت کرده ایم.

قمری ادامه داد: طبق برنامه هایی که داریم به دنبال این هستیم تا یک روز را به نام دوچرخه سواری همگانی با حضور رییس فدراسیون جهانی نام گذاری وآن را در تقویم جهانی به نام خود ثبت کنیم که این موضوع به نفع ورزش ایران خواهد بود.

۱۷ تیر ۱۳۹۳ ۱۰:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.