نمایش قدرت، سرعت، مهارت در نانجینگ!

نمایش قدرت، سرعت، مهارت در نانجینگ!
ورزش های جذاب برای جوانان در جریان بازی های نانجینگ 2014 فرصت خودنمایی و جذب تماشاگر جوان را پیدا می کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته بین المللی المپیک و به نقل از سایت رسمی IOC؛ زمانی که ورزش هایی مانند اسکیت، سنگنوردی، ووشو و اسکیت بورد را کنار هم داشته باشیم، چه چیزی به دست می آید؟ یک محیط ورزشی سرگرم کننده با ورزشکارانی در سطح جهانی که ورزش های جذاب خود را در "Sports Lab" یا آزمایشگاه ورزشی نانجینگ به نمایش می گذارند.
برای اولین بار در عمر کوتاه بازی های المپیک جوانان، ایده های جدید برای جذب جوانان به فعالیت بیشتر و لذت بردن از ورزش مورد آزمایش قرار می گیرند.
16 ورزشکار برتر بین المللی از رشته های ووشو، اسکیت سرعت، سنگنوردی و اسکیت بورد در جریان بازی های المپیک جوانان 2014 به نانجینگ آمده و مهارت های خود را در برنامه ای ویژه به جهان نشان می دهند.
برنامه ای که با عنوان "Sports Lab" در یک ورزشگاه ویژه و با قرار دادن تشک های ووشو، اسکیت پارک، دیوار سنگنوردی و پیست اسکیت اجرا می شود. هیچ رقابتی در جریان این مسابقات وجود ندارد و هدف تنها تفریح، برجسته کردن توانایی های ورزشکاران و به وجد آوردن تماشاگران خواهد بود.
حتی ورزشکاران حاضر در نانجینگ و هواداران هم برای امتحان کردن ورزش های جدید در این روز دعوت می شوند و روح خاص ورزش های جوانان در نانجینگ دمیده می شود.



۱۷ تیر ۱۳۹۳ ۱۰:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.