دومین دور نشست تخصصی با فدراسیون های اعزامی به بازیهای آسیای اینچئون؛دیدار مسئولین کمیته ملی المپیک با مسئولین و کادر فنی فدراسیون دوومیدانی

دومین دور نشست تخصصی با فدراسیون های اعزامی به بازیهای آسیای اینچئون؛دیدار مسئولین کمیته ملی المپیک با مسئولین و کادر فنی فدراسیون دوومیدانی
در ادامه دور دوم جلسات تخصصی کمیته ملی المپیک با فدراسیون های اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون، ظهر امروز مسئولین کمیته ملی المپیک با حضور در فدراسیون دوومیدانی با مسئولین و کادر فنی آن دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در دور دوم جلسات تخصصی مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون های اعزامی به بازیهای آسیایی،ظهرامروز کیومرث هاشمی رئیس و شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک به همراه بهروز برجسته از مرکز نظارت بر تیم های ملی، فتح اله مسیبی رئیس مرکز روانشناسی آکادمی به همراه خانم اسلامیان مسئول امور بین المللی کمیته با حضور در محل فدراسیون دوومیدانی با مسئولان این فدراسیون در خصوص روند اجرایی برنامه های در نظر گرفته شده به گفتگو نشستند.
در ابتدای این نشست کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدر دانی از زحمات مسئولین فدراسیون ابراز داشت:در دور دوم برگزاری جلسات تخصصی اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون به این دلیل حضور در فدراسیونها را در برنامه خود قرار دادیم تا از نزدیک با فضای کاری و دغدغه های فدراسیون ها آشنا شویم و به این موضوع تاکید کنیم که کمیته ملی المپیک ضمن درک بهتر شرایط فدراسیونها،در صدد رفع کمبود آنهاست.
سپس شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به برنامه و ارزیابی های مسئولان فدراسیون ابراز داشت: بدون تردید ارزیابی های شما عزیزان به ما کمک می کند تا بتوانیم شرایط بهتری را برای نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی فراهم آوریم و همین بررسی و ارزیابی درست و صحیح دو طرفه ما را برای رسیدن به هدف مشترکمان یاری می کند.اینکه چه نفراتی و با چه سطح آمادگی قرار است در اینچئون حضور یابند و این مسائل ما را در تدارک بهتر کاروان اعزامی کمک می کند.
 افشین داوری رئیس فدراسیون دومیدانی نیز ضمن قدر دانی از حضور مسئولان کمیته ملی المپیک در محل فدراسیون گفت:این برای نخستین بار است که مسئولان کمیته با حضور در محل فدراسیون و برگزاری جلسه در آن از نزدیک ضمن دیدن تلاش اعضای یک فدراسیون با مسئولان و مربیان آن به گفتگو می نشینند.
وی ادامه داد: ما از 12 آبان ماه سال گذشته با حضور 45 ورزشکار در اردو تمرینات آماده سازی خود را برای حضور قدرتمندانه در بازیهای آسیایی آغاز کردیم و در این زمینه تنها به اردوی های داخلی بسنده نکرده و  شاهد حضور نمایندگان کشورمان در اردوهای بلاروس ،روسیه، آلمان، ترکیه و شهرهای مختلف کشور بودیم وحتی برای ورود به اردو رکورد در نظر گرفتیم تا ابتدا نفرات دعوت شده بر اساس رکورد ورودی پیراهن تیم ملی را بپوشند که این امر جدای از افزایش آمادگی آنها باعث افزایش راندمان کسب مدال در بازیهای آسیایی می شود.
داوری ابراز داشت :در این مدت 80 روز باقی مانده تا بازیهای آسیایی برنامه ریزی خوبی کرده و تا یک ماه دیگر ضمن غربال نفرات حاضر در اردو،آنها را کاهش داده تا به نفرات فیکس اعزامی برسیم.
در ادامه تیمور غیاثی مدیر تیمهای ملی ضمن اشاره به روند آماده سازی اردو نشینان تیم ملی عنوان داشت:از تمام تجربه و توان و برنامه ریزی خود برای حضور قدرتمندانه دوندگان کشورمان در بازیهای آسیایی اینچئون بهره می بریم تا آنها با تمام قدرت به مصاف رقبای سر سخت آسیایی خود بروند.
همچنین خانم بهزادی نایب رئیس بانوان ضمن اشاره کوتاه به روند آماده سازی بانوان خاطر نشان کرد: تمام توان ما اینست که بانوان کشورمان بتوانند برای نخستین بار در بازیهای آسیایی بر روی سکوبروند و برای نیل به این هدف از هیچ  کوششی دریغ نمی کنیم.
رشیدیان دبیر فدراسیون نیز خاطر نشان کرد: دوندگان حاضر در اردو با توجه به حمایت و برنامه ریزی فدراسیون با تمام توان در اینچئون به مصاف حریفان می روند و در واقع ما در این میدان به دنبال خلق شگفتی هستیم.
بهروز برجسته،فتح اله مسیبی و خانم اسلامیان نیز به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت های انجام شده در باره نحوه اعزام ورزشکاران ،تهیه اسکان،روند آماده سازی و موارد دیگر پرداخته و حتی پیشنهاد تشکیل کارگاه های فردی و جمعی روانشناسی  برای مربیان و ورزشکاران دادند.
در خاتمه کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدر دانی از مجموعه فدراسیون دومیدانی ابراز داشت:فدراسیون دوومیدانی با مدیریت خوب و تلاش دلسوزانه تمامی پرسنل آن شرایط خوبی  برای تیمهای ملی خود فراهم کرده و امیدورایم این روند کماکان تا زمان اعزام به بازیهای آسیایی ادامه داشته باشد و کمیته هم در آینده ای نزدیک بودجه ای را در اختیار فدراسیون قرار خواهد داد تا صرف امورات مربوطه کند.
وی ضمن تاکید بر این موضوع که نباید اجازه ورود حاشیه به تیم ملی را داد گفت:حال که این همه برنامه ریزی و بودجه برای آماده سازی ورزشکران صرف شده نباید اجازه داد تا حاشیه وارد اردو شده و به کادر فنی و ملی پوشان سرایت کند فدراسیون می تواند ضمن تعامل مناسب با رسانه ها در این زمینه مراقبت های لازم را داشته باشد تا خدای ناکرده زحمات شما عزیزان بخاطر برخی حواشی ناخواسته هدر نرود و در نظر داریم در روزهای پایانی اردو، مسئولین فدراسیون و کادر فنی با حضور در کمیته  طی نشست خبری به روند آماده سازی خود و پیش بینی های لازم برای موفقیت در اینچئون به رسانه ها اطلاع رسانی شود تا این عزیزان که همیشه یار و یاور ما بوده اند ضمن اطلاع دقیق و درست از نحوه آماده سازی تیمها، عامل انگیزشی مهمی در کنار مسئولین فدراسیون،کادر فنی و ملی پوشان باشند .

۱۶ تیر ۱۳۹۳ ۱۴:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.