قاسمی نژاد : راه سختی تا مدال جهانی دارم

قاسمی نژاد : راه سختی تا مدال جهانی دارم
دارنده مدال برنز مسابقات جایزه بزرگ مغولستان گفت: برای کسب مدال جهانی برنامه دارم ولی برای رسیدن به این هدف باید در مدت باقی مانده روی نقاط ضعف خود کار کنم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ امیر قاسمی نژاد که یکی از امیدهای جدو ایران برای کسب مدال در بازیهای آسیایی اینچئون می باشد بعد از کسب مدال برنز رقابتهای جایزه بزرگ مغولستان ضمن بیان مطلب فوق افزود: در مبارزه اول با نماینده چین به شدت از ناحیه چشم آسیب دیدم تا جائیکه پزشکان توصیه کردند از ادامه مسابقات انصراف دهم  ولی نمی خواستم دست خالی به تهران بازگردم و به کار خود با همان شرایط سخت ادامه داد.

وی در مورد مبارزه با "ونگ" کره ای  گفت: این کره ای با کوله باری از مدال های جهانی ، آسیایی و المپیک حرفه ای و با تجربه مبارزه کرد. من در مقابل او با همان شرایط سخت خیلی تلاش کردم برنده باشم و تا ثانیه های پایانی نیز با دو اخطار پیش بودم ولی در همان زمان اندک به پایان مبارزه روی اجرای فن ناقص یک امتیاز "یوکو" گرفت و برنده شد.

این جودوکار کشورمان ادامه داد: بعد از این شکست شرایط سختی داشتم که صبحت های آخوندزاده به لحاظ روانی تاثیر زیادی داشت و توانستم ادامه مسابقات را پیگیری کرده و دو حریف بعدی خود از ازبکستان و آلمان را در گروه بازنده ها شکست داده و به مدال برنز دست پیدا کنم.

قاسمی نژاد افزود: هدف من کسب مدال در مسابقات جهانی و بازیهای آسیایی است که می دانم کار سخت و دشواری پیش رو دارم ، اگر بخواهم به این مهم دست پیدا کنم باید روی نقاط ضعف خود کار کرده و با قدرت تمرینات خود را پیگیری کنم. به همین دلیل هم از همان پایان مسابقات که به هتل برگشتیم با بررسی فیلم مبارزاتم در حضور کادر فنی کار خود را آغاز کردم ، نمی خواهم یک لحظه را از دست بدهم.

وی در پایان گفت: راه سخت و دشواری دارم و از همه اهالی جودو می خواهم کمک کنندتا در این مدت اندک باقی مانده تا مسابقات مهم پیش رو بتوانیم به خواسته خود دست پیدا کنیم.

۱۵ تیر ۱۳۹۳ ۱۰:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.