پرونده سوچی بسته شد؛پیونگ چانگ 2018 به دنبال افق های جدید

پرونده سوچی بسته شد؛پیونگ چانگ 2018 به دنبال افق های جدید
بعد از جمع بندی بازی های المپیک زمستانی 2014 سوچی، تمرکزها روی پیونگ چانگ در کره جنوبی گذاشته شد که میزبان دور بعدی بازی ها در سال 2018 است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی IOC، هفته گذشته به بررسی و جمع بندی میزبانی سوچی در بازی های المپیک زمستانی 2014 اختصاص داشت و کمیته برگزاری بازی های پیونگ چانگ 2018 یکی از مهمترین شرکت کنندگان این جلسات بود تا از تجربیات برگزاری سوچی استفاده کند.
پیونگ چانگ نیز مانند سوچی به دنبال برجای گذاشتن اثراتی ماندگار با میزبانی بازی های المپیک زمستانی است.
پیونگ چانگ با ترسیم دورنمای "افق های جدید" هدف توسعه ورزش های زمستانی در قاره آسیا و تبدیل استان گنگوون به مقصد توریستی و ورزش های زمستانی را دنبال می کند.
"کیم جین-سون" رئیس کمیته برگزاری بازی های زمستانی 2018 توضیح می دهد: "هدف ما بسیار روشن است: افق های تازه، توسعه صنایع، ساختن یک مرکز ورزش های زمستانی در استان گنگ وون."
جین- سون همچنین تاکید می کند که بازی های پیونگ چانگ، بازی های فرهنگ، محیط زیست و صلح خواهد بود.
تا به حال امکانات ورزشی جدیدی در این شهر ایجاد شده است که به ورزش های اسکیت نمایشی، هاکی روی یخ، اسکیت سرعت و لوژ سواری اختصاص دارند. علاوه بر این مراکز جدید، استادیوم های قدیمی شهر نیز مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مهمترین مراکز، استادیوم اسکی پرش "آلپنزیا" است که برای درخواست های میزبانی 2010 و 2014 ساخته شده و در بازی های 2018 نیز قابل استفاده خواهد بود.
گفتنی است؛در فاصله کمتر از 4 سال تا بازی های پیونگ چانگ بیشتر کارها برای تبدیل دورنمای بازی ها به واقعیت، شروع شده و کمیسیون هماهنگی بازی های المپیک زمستانی 2018 نیز از روند پیشبرد کارهای مربوط به میزبانی در پیونگ چانگ ابراز رضایت کرده است.




۱۵ تیر ۱۳۹۳ ۱۰:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.