رقابت های بین الملللی جام واختانگادزه – گرجستان؛فرنگی کاران جوان در روز نخست صاحب 2 طلا و یک برنز شدند

رقابت های بین الملللی جام واختانگادزه – گرجستان؛فرنگی کاران جوان در روز نخست صاحب 2 طلا و یک برنز شدند
فرنگی کاران جوان کشورمان در روز نخست رقابت های بین المللی جام واختانگادزه که از ظهر دیروز در شهر باتومی گرجستان آغاز شده است، صاحب 2 مدال طلا و یک مدال برنز شدند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در وزن 74 کیلوگرم سجاد فرج پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر حریف ترکیه ای را مغلوب کرد. فرج پور در مرحله نیمه نهایی مقابل پژمان پشتام دیگر نماینده کشورمان در این وزن با نتیجه 8 بر صفر به برتری دست یافت وراهی دیدار فینال شد. فرج پور در دیدار فینال حریف گرجستانی را با نتیجه 9 بر 5 مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در همین وزن پشتام پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل حریف گرجستانی با نتیجه 8 بر صفر به برتری دست یافت. پشتام در مرحله نیمه نهایی مقابل فرج پور دیگر نماینده کشورمان شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. پشتام برای کسب مدال برنز مقابل حریف ترکیه ای با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید و به مقام سوم رسید.

در وزن 96 کیلوگرم محمد ابراهیمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم کشتی گیر گرجستانی را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. ابراهیمی در دیدار پایانی مقابل حریف آذربایجانی که به تازگی در جام آذربایجان مغلوب وی شده بود با نتیجه 3 بر صفر به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد. این مسابقات امروز در وزن های 50 و 60 کیلوگرم نیز برگزار شد که تیم ایران نماینده ای در این اوزان نداشت.

در این رقابت ها که کشتی گیرانی از 8 کشور دنیا به همراه 6 تیم از کشور میزبان حضور دارند به نفرات اول تا سوم اوزان هشت گانه به ترتیب 500، 300 و 100 دلار جایزه نقدی اهداء می شود.

مسابقات چهار وزن دوم و پایانی، 55، 66، 84 و 120 کیلوگرم از ظهر امروز  در شهر باتومی گرجستان آغاز می شود و نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود می روند.
 

۱۵ تیر ۱۳۹۳ ۱۰:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.