به منظور برگزاری چند دیدار تدارکاتی ؛سفر تیم ملی کبدی بانوان ایران به کره جنوبی و تایلند

به منظور برگزاری چند دیدار تدارکاتی ؛سفر تیم ملی کبدی بانوان ایران به کره جنوبی و تایلند
تیم ملی کبدی بانوان ایران به منظور حضوری قدرتمند در بازیهای آسیایی با تیم های کره جنوبی و تایلند دیدار تدارکاتی برگزار می کند .


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کبدی ، بانوان ملی پوش کبدی کار کشورمان به منظور آمادگی هر چه بیشتر جهت شرکت در بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی ششمین اردوی تدارکاتی خود را در دو کشور کره جنوبی و تایلند بر گزار خواهد کرد .
تیم ملی کشورمان در این اردوی تدارکاتی چند بازی دوستانه هم با تیم های ملی کبدی کره جنوبی و تایلند برگزار خواهد کرد تا ضمن آشنایی هر چه بیشتر ملی پوشان با حریفان احتمالی خود در بازیهای آسیایی با نقاط ضعف و قوت خود هم آشنا شوند.
تیم ملی کبدی کشورمان شب گذشته از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران را به مقصد سئول کره جنوبی ترک کرد .
طبق هماهنگی های انجام شده با مسئولین فدراسیون کبدی کره جنوبی دیدار های تدارکاتی ایران با این کشور در شهر پوسان برگزار خواهد شد .
مقصد بعدی تیم کشورمان پس از کره جنوبی کشور تایلند خواهد بود و ملی پوشان کشورمان بطور مستقیم از کره جنوبی به تایلند عزیمت خواهد کرد .
اسامی کاروان اعزامی تیم ملی کبدی بانوان بدین شرح است :
آزاده صیدی ، سعیده جعفری ، هنگامه بورقانی ، هانیه بورقانی ، سلیمه عبداله بخش ، غزال خلج ، مژگان زارع ، مرضیه عشقی ، سمیرا عطاردیان ، صدیقه جعفری ، سحر ایلات ، ملیحه میری ، زهرا معصوم آبادی و طاهره تیره گر
کادر فنی :
اعظم مقصودلو سرمربی
زهرا رحیمی نژاد مدیر فنی

همچنین محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی ایران و نایب رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا ظهر امروز به وقت تهران با یونگ رئیس فدراسیون کبدی کره جنوبی به منظور نحوه برگزاری مسابقات کبدی در بازیهای آسیایی دیدار و گفتگو خواهند کرد .

۱۴ تیر ۱۳۹۳ ۱۳:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.