رقابتهای جودو جایزه بزرگ مغولستان؛بهرامیان پنجم شد ملایی و قاسمی نژاد امروز بر روی تاتامی می روند

رقابتهای جودو جایزه بزرگ مغولستان؛بهرامیان پنجم شد ملایی و قاسمی نژاد امروز بر روی تاتامی می روند
درادامه رقابتهای جودو جایزه بزرگ مغولستان امروز دو نماینده کشورمان بر روی تاتامی می روند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در روز نخست رقابتهای جودو اولان باتور مغولستان،احسان بهرامیان جودوکار وزن 60- کیلوگرم تیم ملی کشورمان با سه پیروزی و دو شکست در مکان پنجم ایستاد و وحید حسن زاده نماینده وزن 66- کیلوگرم کشورمان با یک پیروزی برابر ترکیه  و یک شکست برابر مغولستان از دور مسابقات کنار رفت. وی ابتدا "سندل سینان" از ترکیه را در حالی که با یک امتیاز وازاری  یوکو پیش بود در فاصله چهار ثانیه به پایان وقت قانونی ضربه فنی کرد و به دور دوم راه یافت. حسن زاده در پیکار دوم به مصاف "داودن آلتنسوخ" از کشور میزبان در پایان 5 دقیقه مبارزه بازنده شد و از دور مسابقات کنار رفت.
 
امروز شنبه  در روز دوم این مسابقات سعید ملایی در وزن 73- کیلوگرم در میان 28 جودوکار در اولین دیدار به مصاف "بابایوف" از ازبکستان می رود وی در صورت پیروزی در این مبارزه با "هاش باتار" چهره نامدار مغولستانی ها با رنکینگ 10 جهان مبارزه کند. در وزن 81- کیلوگرم هم امیر قاسمی نژاد  در گروه B دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده چین و کانادا پیکار می کند. در این وزن هم 25 جودوکار مبارزه می کنند.
 
رقابت های جودو جایزه بزرگ مغولستان از روز جمعه با حضور 282 جودوکار از 27 کشور در اولان باتور مغولستان آغاز  و تا فردا ادامه خواهد شد. 


۱۴ تیر ۱۳۹۳ ۰۹:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.