شمشیربازی قهرمانی آسیا –کره جنوبی؛ آغاز دیدارهای تیمی با امید به مدال

شمشیربازی قهرمانی آسیا –کره جنوبی؛ آغاز دیدارهای تیمی با امید به مدال
نمایندگان ایران در اسلحه اپه مردان و سابر بانوان بعد از صعود از مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا مقابل حریفان شان در مرحله حذفی شکست خورده و کنار رفتند. بدین ترتیب کار نمایندگان ایران در دیدارهای انفرادی این رقابت ها به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، هجدهمین دوره مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا روز جمعه با برگزاری رقابت های دو بخش اسلحه اپه مردان و اسلحه سابر بانوان در کره جنوبی پیگیری شد.
در رقابت های اسلحه سابر بانوان نمایندگان اعزامی ایران یعنی کیانا باقرزاده، نجمه سازنچیان، فائزه رفیعی و آیسان قمصری با کسب پیروزی های لازم در مرحله مقدماتی موفق به صعود از این مرحله شدند اما همه آنها نتیجه دیدارهای خود در مرحله حذفی را واگذار کردند و از صعود به مراحل بالاتر بازماندند.
مشابه این عملکرد را شمشیربازان ایران در اسلحه اپه مردان داشتند. علی یعقوبیان، محمد اسماعیلی، طاهر عاشوری و سید صادق عابدی مرحله مقدماتی مسابقات اسلحه اپه را با موفقیت پشت سر گذاشتند اما بعد از صعود از این مرحله نتوانستند نتیجه لازم برای صعود بیشتر را کسب کردند و در اولین دور مرحله حذفی متحمل شکست شدند.
بدین ترتیب کار نمایندگان ایران در بخش انفرادی مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا به پایان رسید. در چارچوب این بخش از مسابقات و در روز نخست مجتبی عابدینی و علی پاکدامن در اسلحه سابر به ترتیب صاحب مدال نقره و برنز شده بودند.
مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا از روز شنبه با برگزاری دیدارهای تیمی پیگیری می شود. در روز نخست این بخش از مسابقات نمایندگان ایران در سابر مردان برابر حریفان شان به میدان می روند. کاروان اعزامی شمشیربازی ایران امید زیادی دارد تا در بخش تیمی اسلحه سابر نیز صاحب مدال شود.


۱۴ تیر ۱۳۹۳ ۰۷:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.