دومین دور نشست با فدراسیونهای اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون؛دیدار مسئولین کمیته ملی المپیک با مسئولین و کادر فنی فدراسیون دوچرخه سواری

دومین دور نشست با فدراسیونهای اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون؛دیدار مسئولین کمیته ملی المپیک با مسئولین و کادر فنی فدراسیون دوچرخه سواری
در ادامه جلسات مسئولین کمیته ملی المپیک با فدراسیون های اعزامی به بازیهای آسیایی، ظهر امروز مسئولین کمیته ملی المپیک با حضوردر فدراسیون دوچرخه سواری با مسئولان و کادر فنی آن دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ادامه دور دوم نشست های کمیته ملی المپیک با فدراسیونهای اعزامی به بازیهای آسیایی 2014 اینچئون که این بار در محل فدراسیونها برگزار خواهد شد، صبح امروز کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک،محمد علی شجاعی خزانه دار و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی با حضور در محل فدراسیون دوچرخه سواری با مسئولین و اعضای کادر فنی تیمهای ملی این رشته دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدا کیومرث هاشمی ضمن تقدیرو تشکر از تلاشهای فدراسیون و کادر فنی برای آماده سازی ملی پوشان ابراز داشت: بدون تردید برکات ماه مبارک رمضان و ابعاد معنوی آن می تواند در تمامی جهات زندگی اثرات مثبتی داشته باشد و امیدواریم ملی پوشان کشورمان بتوانند در این ماه عزیز ثمرات لازم را ببرند.

وی ادامه داد:در دور دوم جلسات با فدراسیون ها با حضور در محل فدراسیون و دیدار با مسئولین و کادر فنی به بررسی دغدغه ها، کمبودها و همچنین ارزیابی روند رو به رشد برنامه های شان می پردازیم و امیدورایم مسئولین فدراسیون ها و کادر فنی طبق برنامه ارائه شده و بدور از حواشی حرکت کنند.

سپس خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ضمن ارائه گزارشی جامع و کوتاه در خصوص برنامه ها و روند آماده سازی تیم های ملی دوچرخه سواری گفت:اردوهای تیم ملی در تمامی ماده ها طبق برنامه برگزار شده و حتی نمایندگان کشورمان در رقابتهای قهرمانی آسیای قزاقستان توانستند شش مدال کسب کنند. گرچه تعداد مدالهایش نسبت به گذشته کاهش داشته ولی خوشبختانه از نظر کیفی توانستیم مدالهای خوشرنگتری بدست آوریم که نوید روزهای خوش و موفقیت های بزرگ تر را می دهد. البته حضور در این رقابتها نشان داد کشورهای حریف بخصوص قزاقستان و کره رشد کرده اند  و با سرعتی بالا در حال فعالیت هستند. انشاله اگر دوچرخه های جدید ملی پوشان در فرصت مناسب از فرانسه برسد  و بتوانیم پیستهای ویژه را به بهره برداری برسانیم می توانیم شاهد رکوردهای بهتری از اردونشینانمان باشیم.

در ادامه اصغر رحیمی ضمن مقایسه گزارشات قبل و فعلی مسئولین و کادر فنی فدراسیون و حضور 50 نفر در اردو خواستار کاهش نفرات حاضر در اردو و تمرینات متمرکز برای کارآیی و بالا بردن کیفیت تمرینان اردونشینان شد.

سپس پاول مربی تیم ملی دوچرخه سواری سرعت و استقامتی با ارائه گزارشی در خصوص رقابتهای آسیایی قزاقستان ، گفت: قرار است در مدت باقیمانده تا بازیهای آسیایی یک اردوی دوماهه در کشور چک برگزار  کنیم تا ضمن برپایی اردوی مشترک و تمرین با اردونشینان این کشور،  ملی پوشان در پیست های مناسب تمرینات خوبی را پشت سر بگذارند و حداقل در 10 مسابقه با حریفان مهم شرکت کنند.

همچنین هنریس سرمربی کوهستانی نیز ضمن بیان این موضوع که اردوهای تیم ملی بدون وقفه ادامه دارد اظهار داشت: در تلاشیم تا در هر رده  4 نفر را در اردو نگه داریم و اردویی نیز در کشور ترکیه  خواهیم داشت تا ملی پوشان به حداکثر آمادگی برسند. خوشبختانه رکوردهای اردونشینان به حدی رسیده که به حضور آنها در جمع شش نفر بازیهای آسیایی امیدواریم اما مطمئنا با برپایی اردو و تمرینات ویژه طراحی شده انشاله شانس مدال هم خواهیم داشت.

در خاتمه کیومرث هاشمی ضمن جمع بندی نشست و اشاره به صحبتهای رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی ابراز داشت: بدون تردید هر چقدر به زمان اعزام نزدیک می شویم باید اردو ها با تعداد کمتر و تمرینات متمرکز تری برگزار شود و کیفیت تمرینات بالاتر برود. مرکز نظارت بر تیمهای ملی وضعیت اردوهای تیم ملی را بررسی می کنند و وضعیت گذشته و فعلی تیم ها و اردو ها را تطابق می دهند تا انشاله وضعیت پرداخت بودجه متناسب با روند رو به رشد اردونشینان صورت گیرد.

وی در پایان گفت: قطعا پیگیر مشکلات و دغدغه های مسئولین و کادر فنی تیم ملی خواهیم بود تا بتوانند برنامه های اعلامی به مرکز نظارت را بدون کم و کاست اجرا کنند.

۱۱ تیر ۱۳۹۳ ۱۳:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.