"نانجینگ له له" آماده دیدار دنیا

"نانجینگ له له" آماده دیدار دنیا
نماد دومین دوره بازی های المپیک جوانان آماده معرفی به دنیا است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی IOC، شهر نانجینگ میزبان بازی های المپیک جوانان به خاطر سنگ هایی به نام "یوهوا" مشهور است که در کف رودخانه "یانگزه" پیدا می شود. این سنگ های مشهور به " سنگ های گل باران" به رنگ های قرمز، صورتی، زرد، سفید و سبز هستند. سنگ های یوهوا با توجه به در پیش بودن رقابت های المپیک جوانان در شهر نانجینگ برای ساختن سمبل بازی ها به شکل شخصیتی با نام نانجینگ له له مورد استفاده قرار گرفتند.
نانجینگ له له رنگ قرمز را به نشانه اشتیاق، رنگ آبی را به نشانه مهربانی، فارغ از خود بودن و سخاوت، رنگ زرد را به نشانه انگیزه و ابتکار عمل و رنگ سبز را به نشانه سرزندگی و روح صلح جو در خود دارد.
بخش "له له" در نام این کاراکتر از صدای سنگ های یوهوا در زمان برخورد با یکدیگر گرفته شده است و در زبان چینی کلمه ای با همین تلفظ به معنی شادی و سرور وجود دارد.
در تعریف شخصیت نانجینگ له له آمده است: این شخصیت هیچ چیز را بیشتر از نشان دادن شهر خود به بازدیدکنندگان و گرفتن عکس با دوستانش از سراسر دنیا دوست ندارد. نانجینگ له له راحت و خونگرم است. کنجکاوی، هوش، شجاعت و کمی عصیانگری از دیگر ویژگی های این شخصیت است.
به عنوان یک ورزشکار موفق، نانجینگ له له به هر 28 رشته ورزشی المپیک جوانان وارد است و با ارزش های المپیک یعنی " فضیلت، دوستی و احترام" زندگی می کند. نانجینگ له له روز 29 نوامبر تولد خود را جشن می گیرد. روزی که در سال 2012 (سال اژدها در تقویم چینی) به دنیا معرفی شد. این شخصیت را در تمام استادیوم های محل برگزاری بازی های المپیک جوانان پیدا می کنید.
نانجینگ له له چند روز قبل رژه ای مجازی هم روی سطح ماه با مشعل بازی های نانجینگ داشت.

۱۱ تیر ۱۳۹۳ ۱۳:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.