در آغاز مسابقات قهرمانی آسیا انجام شد؛ شکست قهرمانان جهان و المپیک و نفر اول رنکینگ توسط ایرانی‌ها/ دو مدال مسجل شد

در آغاز مسابقات قهرمانی آسیا انجام شد؛ شکست قهرمانان جهان و المپیک و نفر اول رنکینگ توسط ایرانی‌ها/ دو مدال مسجل شد
در آغاز مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا دو ورزشکار کشورمان در اسلحه سابر با کسب پیروزی های ارزشمند مقابل قهرمان المپیک و جهان و همچنین نفر اول رنکینگ جهانی مدال خود را مسجل کردند.

 به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا از امروز چهارشنبه در کره جنوبی آغاز شد. در آغاز این دور از مسابقات نمایندگان کشورمان در اسلحه سابر مردان به مصاف حریفان خود رفتند و موفق به کسب نتایج و پیروزی های ارزشمندی شدند.
در چارچوب این رقابت ها مجتبی عابدینی در مرحله مقدماتی با پیروزی برابر نمایندگان ژاپن، هنگ کنگ، قزاقستان، مالزی و ویتنام به جدول 32 نفره صعود کرد. عابدینی در این مرحله با شکست دادن حریفی از قزاقستان یک مرحله دیگر صعود کرد و وارد جدول 16 نفره شد.
این نماینده کشورمان برای صعود به جدول 8 نفره مسابقات شمشیرباز قزاقستانی را از پیش رو بر داشت سپس با غلبه بر بازیکنی که قهرمانی جهان و المپیک را در اختیار دارد به جمع 4 بازیکن برتر راه یافت و اینگونه مدال برنز خود را مسجل کرد.
علی پاکدامن دیگر شمشیرباز اسلحه سابر است که مدال خود را مسجل کرده است. این بازیکن پس از غلبه بر حریفانی از ژاپن، هنگ کنگ، چین، ویتنام و مالزی در مرحله مقدماتی به جدول 32 نفره صعود کرد. محمد رهبری و فرزاد باهر ارسباران حریفان بعدی پاکدامن بودند. پاکدامن با شکست دادن این دو هم تیمی خود به ترتیب از جدول 32 و 16 نفره صعود کرد و وارد جدول 8 نفره شد.
در این مرحله از مسابقات علی پاکدامن مقابل "کیم" از چین که عنوان قهرمانی جهان و رده نخست رنکینگ جهانی را در اختیار دارد را شکست داد و وارد جدول 4 نفره شد و اینگونه مدال برنز خود را مسجل کرد.
بدین ترتیب در اولین ساعات آغاز مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در کره جنوبی، کسب دو مدال برای نمایندگان ایران در بخش انفرادی مسجل شده است.

 

 

۱۱ تیر ۱۳۹۳ ۱۱:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.